تابناک-دکتر محسن رضایی گفت: انتخابات تمام شد و دیگر ستادهای انتخاباتی نخواهیم داشت اما باید اندیشه و تفکر مردم یاران ایران اسلامی را حفظ کنیم.
کد خبر: ۹۷۴۸۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۷ 29 June 2021

به گزارش تابناک هرمزگان،دکتر محسن رضایی در دیدار ویدیو کنفرانسی با اعضای ستاد استانی خود اظهار داشت: حقیقتا اعضای ستاد با دستی خالی ولی ایمانی بزرگ آستین ها را بالا زدند و از این جانب حمایت کردند که جا دارد تقدیر و تشکری ویژه انجام شود.

وی افزود: در این انتخابات 2 هدف وجود داشت اول اینکه جبهه انقلاب در انتخابات پیروز شود و دوم اینکه نظام اعتبار و اقتدار خود را از دست ندهد و الحمدالله توانستیم به اهداف خود برسیم.


دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: برادر عزیزم آقای رئیسی از خودمان است و ما اولین کسی بودیم که به ایشان تبریک گفتیم.


رضایی تاکید کرد: در مناظرات و سفرهای استانی مسائل و بحث هایی را مطرح کردیم و مردم به صحنه آمدند؛ حدود 50 درصد مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری شکل گرفت و خیلی ها تلاش کردند مشارکت مردم را به زیر 30 درصد برسانند تا زیربار برجام نروند و فشار تحریم ها را افزایش دهند و حتی ممکن بود به تاسیسات هسته‌ای نطنز هم حمله کنند.


وی عنوان کرد: رهبری فرمودند برندگان این انتخابات هم مردم بودند و هم نامزدهای انتخابات و این یک نعمت الهی بود که به محض پایان انتخابات نامزدها به نامزد پیروز تبریک گفتند پس ما نباید فکر کنیم شکست خوردیم.


دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: اگر مشارکت مردم به بالای 55 درصد و 60 درصد می رسید نتایج دیگری را هم شاهد می شدیم چنانچه در این دوره از انتخابات در بسیاری از استان ها نسبت به دوره قبل رای بیشتری کسب کردیم.


وی ادامه داد: ما دیگر ستادهای انتخاباتی نخواهیم داشت اما اندیشه و تفکر مردم یاران ایران اسلامی را باید حفظ کنیم چرا که ما یک جریان و اندیشه هستیم و تلاش خواهیم کرد به مجلس، دولت، قوه قضاییه و همه نهادها کمک کنیم و وسط میدان خواهیم ماند.


رضایی خاطرنشان کرد: تمام کسانی که به ما در انتخابات پیوستند ارتباطشان باید حفظ شود و بروند در پرتابل اقدام و تحول ثبت نام کنند تا برای آن ها کارت همراهی صادر شود چنانچه تاکنون 150 هزار نفر کارت دریافت کرده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار