در سفر مسئولان استانی؛
با حضور معاون عمرانی استاندار و مدیر کل راهداری و حمل نقل جاده ای عملیات اجرایی پروژه آسفالت راه های روستایی لنده آغاز شد.
کد خبر: ۹۷۸۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۲ 14 July 2021

آغاز بکار پروژه ی آسفالت راههای روستایی لنده در ۴ منطقه ی

همزمان با سفر معاون عمرانی استاندار، رئیس سازمان برنامه و بودجه و مدیر کل راهداری و حمل نقل جاده ای استان به شهرستان لنده عملیات اجرایی زیر سازی و آسفالت راه های روستایی در در برخی از روستاهای بخش مرکزی این شهرستان آغاز شد.

تورج رزمجو در گفتگو با تابناک کهگیلویه بویر احمد گفت؛ سالها بود که ساماندهی راههای روستایی این مناطق از شهرستان لنده مطالبه ی مردم بود که بحمدلله با پیگیری های مستمر توانستیم در این زمان تامین اعتبار لازم را انجام و امروز با حضور معاون محترم استاندار و مدیر کل محترم راهداری و حمل نقل جاده ای دستور کار اجرایی این پروژه ها صادر شد.

وی گفت؛ پروژه آسفالت راههای روستایی در مسیر های منتهی به مناطقی از جمله "قیام، کتج، دوک ومال آخوند انجام میگیرد.

رزمجو افزود؛ در این پروژه که بیش از ۷ کیلومتر راه روستایی آسفالت میشود اعتبار ۳ میلیارد و دویست میلیون تومان هزینه خواهد شد.

فرماندار لنده از جمله ی دیگر پروژه های حوزه راه را در این شهرستان زیر سازی و آسفالت روستای مال آخوند عنوان و گفت؛ این پروژه ۲ کیلومتری با اعتبار یک میلیارد و صد میلیون تومان شروع شد که با بهره برداری از آن شاهد تردد آسان و رونق بیشتر کسب کارهای چون کشاورزی خواهیم بود.

فرماندار لنده ضمن تقدیر و تشکر از صبر و حوصله ی مردم این مناطق اظهارداشت؛ همزمان با حضور در این شهرستان از مناطق مذکور بازدید که وظیفه ی خود دانستم این مطالبه را در اولویت کاری خود قرار دهم که بحمدلله خداوند کمک کرد و شرمنده ی مردم شریف این مناطق نشدم.

فرماندار لنده از حمایت ها و همکاری استاندار محترم،  معاون عمرانی استاندار، مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای، نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی که کمک کردند تا مردم این مناطق از نعمت راه مناسب برخوردار شوند تقدیر و تشکر کرد.

این آیین با حضور معاون عمرانی استاندار، رئیس سازمان برنامه و بودجه، مدیر کل راهداری و حمل نقل جاده ای، مسئولان استانی و شهرستانی و مدیر دفتر نماینده مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

آغاز بکار پروژه ی آسفالت راههای روستایی لنده در ۴ منطقه ی

آغاز بکار پروژه ی آسفالت راههای روستایی لنده در ۴ منطقه ی

آغاز بکار پروژه ی آسفالت راههای روستایی لنده در ۴ منطقه ی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار