سومین دوره تربیت کارشناس جمعیت در مجتمع فرهنگی نور قم با حضور ۶۰ نفر از بانوان از امروز آغاز شد.
کد خبر: ۹۷۸۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸ 15 July 2021

به گزارش تابناک قم، نیک نام ،مسئول اجرایی دوره تربیت کارشناس جمعیت از آغاز سومین دوره تربیت کارشناس جمعیت در مجتمع فرهنگی نور قم با حضور ۶۰ نفر از بانوان خبر داد.

او هدف از برگزاری این دوره‌ها را گفتمان سازی مسئله جمعیت و بیان آثار مثبت افزایش جمعیت در کشور اعلام کرد و گفت: با برگزاری این دوره‌ها به دنبال تربیت کنشگر و کارشناس در زمینه‌ها و ابعاد مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، پزشکی و سلامت و دینی و با ارائه راهکار‌ها هستیم.


او با اشاره به این که این دوره از ۲۴ تیر آغاز شده است و تا ۱۵ مرداد ادامه دارد، افزود: برای این دوره ۱۶ جلسه غیرحضوری  با توزیع محتوای آموزشی به صورت الکترونیکی در قالب متن و صوت از طریق فضای مجازی و ۳ جلسه نیز به صورت حضوری و در قالب کارگاهی برگزاری خواهد شد.


 نیک نام با بیان این که بانوان حاضر در این دوره‌ها شامل ۶۰ نفر از بانوان نخبه حوزوی، دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و فعالان فرهنگی در دو دوره مقدماتی و تخصصی هستند، افزود: این کارشناسان پس از گذراندن دوره در تمام عرصه‌ها و ابعاد مرتبط با جمعیت فعال خواهند شد و با تشکیل کارگروه‌هایی در سطح کشور در قالب اعزام مبلغ و گروه‌های جهادی موضوع ارتقای مولفه‌های جمعیت را پیگیری خواهند کرد.


او  با بیان این که گواهی این دوره‌ها از سوی موسسه امام خمینی (ره)، مجمع فعالان جمعیت کشور و موسسه اندیشه مستور صادر می‌شود ،گفت: در برگزاری این دوره دستگاه‌های مختلف فرهنگی  مانند مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران، سازمان تبلیغات اسلامی قم، پایگاه بسیج و  کانون مساجد باهم همکاری می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار