همزمان با هفته دولت دهمین مدرسه خیرساز بخش جوادآباد ورامین با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان باحضور معاون استاندار و مسوولین شهرستانی افتتاح و به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۹۰۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱ 01 September 2021

به گزارش «تابناک تهران»، همزمان با هفته دولت مراسم افتتاح دهمین مدرسه خیرساز بخش جوادآباد ورامین با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان با حضور معاون استاندار و مسوولین شهرستانی برگزار شد.

عباس کیوانلو مدیر آموزش و پرورش بخش جوادآباد ورامین در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ورامین اظهار کرد: مدرسه خیرساز روستای علی آباد محیط یک مدرسه خیرساز است که یک نفر به نیت پدر بزرگوارشان مبلغی را کمک کردند و مابقی آن را اداره کل نوسازی شهرستان های استان تهران پرداخت کردند که با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان در سه کلاس درس و دو کلاس اداری بنا شده است که امروز با حضور معاون استاندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و سایر مسوولین افتتاح شد.

وی گفت: تاکنون ۱۱ پروژه مدرسه خیرساز در جوادآباد به بهره برداری رسیده که این دهمین پروژه ای است که امروز افتتاح شد و قرار است یازدهمین پروژه مدرسه خیرساز روستای محمدآباد عربها که یک مدرسه ۶ کلاسه است در روزهای پایانی شهریور افتتاح و به بهره برداری برسد.

مدیر آموزش و پرورش بخش جوادآباد برگزار اشاره به واکسیناسیون فرهنگیان، افزود: تاکنون حدود ۵۰۰ نفر از فرهنگیان بخش جوادآباد با همکاری شبکه بهداشت ورامین برای دریافت واکسن دسته بندی شده اند و بصورت تجمعی این عزیزان را دسته بندی کردیم که دز اول را بالای ۸۰ درصد همکاران فرهنگی دریافت کردند و از امروز هم نوبت دز دوم را اعلام کرده ایم که طبق برنامه زمان بندی شده این دز را هم دریافت کنند و برای مهرماه آمادگی کامل برای بازگشایی مدارس داشته باشیم.

کیوانلو در ادامه بیان کرد: خوشبختانه از نظر تراکم دانش آموزی بخش جواد آباد کمترین تراکم را در کل استان دارد و مدارس روستایی این مکان را دارند که بصورت حضوری مدارس بازگشایی شود و سال گذشته مدارس ابتدایی روستاهای ما بالای ۸۰ درصد بصورت حضوری بحث کلاس درسی را داشت اما در کنار آن آموزش مجاری را هم داشتند و امسال هم به همین صورت خواهد بود و امیدواریم با انجام واکسیناسیون بیشتر هرچه سریعتر زنجیره ویروس کرونا قطع شود و چنانچه ستاد مبارزه با کرونا اعلام بر دایر بودن تمامی مدارس بصورت حضوری کنند ما آمادگی بازگشایی مدارس را در مهرماه خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: همچنین یک سالن هم اندیشی بنام سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در اداره آموزش و پرورش با همت خیرین بنا شده است که امروز نیر مورد افتتاح قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار