مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: ۲ هزار بسته مواد غذایی و بهداشتی در راستای کمک‌های مومنانه طرح شمیم حسینی ۲ روز یکشنبه بین نیازمندان استان توزیع شد. ب
کد خبر: ۹۹۱۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹ 05 September 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، حجت الاسلام «محمد صالحی» روز یکشنبه در حاشیه توزیع این کمک‌ها در جمع خبرنگاران افزود: در تلاش هستیم این میزان کمک‌ها را در روز‌های آینده به ۶ هزار بسته مواد غذایی افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه ارزش هر بسته غذایی ۳۵۰ هزار تومان است، گفت: جامعه هدف ما افراد کم برخورداری است که زیرپوشش دستگاه‌های حمایتی استان نباشند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، همچنین از توزیع یک هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم در روز جاری بین خانوار‌های حاشیه شهر کرمانشاه خبر داد.

حجت الاسلام صالحی یکی دیگر از برنامه‌های اوقاف و امور خیریه کرمانشاه را توزیع ۲ هزار و ۵۰۰ بسته تحصیلی شامل کیف و لوازم التحریر بین دانش آموزان بی بضاعت و کم برخوردار استان اعلام کرد و گفت: این کار بزودی با همکاری آموزش و پرورش انجام می‌شود.

به گزارش ایرنا، اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه پیش از این هم بیش از ۲۴ هزار بسته معیشتی بین آسیب دیدگان از کرونا و افراد نیازمند استان توزیع کرده بود.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت و ۲۴ هزار کیلومتر مساحت دارای بیش از ۲ هزار موقوفه است که از این تعداد یک هزار و ۵۷۰ موقوفه انتفاعی بوده و ۴۳۹ موقوفه دیگر منفعتی است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار