دمای هوا در این مناطق خنک‌تر خواشد شد به طوری که در این مناطق کاهش سه تا پنج درجه‌ای برای امروز و فردا را شاهد خواهیم بود.
کد خبر: ۹۹۲۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۱ 07 September 2021
فریبا گودرزی کارشناس هواشناسی در گفت‌وگو با میزان در مورد آخرین وضعیت جوی در کشور گفت:امروز با نفوذ جریان‌های مرطوب شمالی دریای خزر در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، شمال و شرق آذریایجان شرقی، ارتفاعات زنجان و قزوین بارش باران گاهی رگبار و رعد و برق و و وزش باد شدید را خواهیم داشت.
 
وی در ادامه گفت:این بارش‌ها اواخر وقت به استان خراسان شمالی هم خواهد رسید.

این کارشناس هواشناسی گفت:همچنین دمای هوا در این مناطق خنک‌تر خواشد شد به طوری که در این مناطق کاهش سه تا پنج درجه‌ای برای امروز و فردا را شاهد خواهیم بود.

وی افزود:شدت بارش‌ها بیشتر برای استان‌های گیلان، مازندران وشرق اردبیل می‌باشد که سبب آب گرفتگی و سیلابی شدن مسیل‌ها خواهد شد.

وی در مورد وضعیت جوی در شمال و شرق کشور گفت:از امروز تا پنجشنبه نوار شمالی و شرقی کشور در مناطقی از شرق خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان طوفان شن و خاک همچنین کاهش کیفیت هوا و کاهش دید را شاهد خواهیم بود.

وی گفت:برای امروز و فردا  در مناطقی از جنوب سمنان، جنوب تهران، مناطقی از استان البرز باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک را تجربه خواهد کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار