حجت الاسلام علی پرهیزگار :
رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شیروان گفت: امسال از محل مصوبات سفر رهبری و تملک دارایی 40 مسجد در سطح شهر و روستا توسعه، تعمیر و مرمت می شود.
کد خبر: ۳۰۰۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱ 22 September 2016
به گزارش خبرنگار تابناک خراسان شمالی ،حجت الاسلام علی پرهیزگار روز پنج شنبه با بیان اینکه از محل تملک دارایی هم 440 میلیون ریال برای مساجد شیروان تخصیص یافته است اظهار کرد: همچنین از محل مصوبات سفر رهبری هم دو میلیارد ریال برای مساجد شهرستان شیروان تخصیص یافت.

وی با بیان اینکه مساجد مزبور در سطح شهر و سه بخش مرکزی، سرحد و قوشخانه واقع است، گفت: بیشتر مساجد این شهرستان نیاز به تعمیر و مرت داشتند که با اعتبارات مزبور مشکل بسیاری از آنان برطرف خواهد شد.
پرهیزگار تعداد مساجد این شهرستان را 220 باب شهری و روستایی عنوان کرد و افزود: مساجد کانون مشورت و تعادل سازی اجتماعی، تجلی وحدت، مرکز تعلیم و تربیت، مرکز پیوند دین و سیاست است.


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شیروان گفت: مسجد همان طور که امام بزرگوار و عظیم الشان بارها در کلام نورانی شان اشاره فرمودند "که مساجد سنگر است و این سنگرها را باید پرکرد " نقشی حیاتی در حفظ و بقای انقلاب اسلامی دارد.
 
کد: 120
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار