مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: سالانه ۴۵ عنوان کتاب دفاع مقدس در استان چاپ می‌شود که از این آثار ۴۰ هزار جلد منتشر می‌شود.
کد خبر: ۱۰۱۰۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۷ 22 November 2021

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی،حسین فرخنده در آیین ملی پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت در ستایش بانوان شهیدپرور همراه با رونمایی از تقریظ حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب که به صورت وبیناری برگزار شد اظهار داشت: بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب درسال با موضوع دفاع مقدس با تیراژ ۷۰ هزار نسخه بین مراکز فرهنگی استان اهدا می‌شود.

 

وی گفت: محور اصلی این تفریظ ها حفظ و نشر و ارزش های دفاع مقدس بوده و همچنین تجلیل از شخصیت رزمندگان اسلام است.

 

وی افزود: همچنین موضوعاتی از جمله شجاعت پاک دلی شوخ طبعی و صداقت را رهبر معظم انقلاب در تقریظ از کتاب ها اشاره کرده اند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: از جمله وصف هایی که از تقریظ رهبر معظم انقلاب از کتاب های منتشر شده عباراتی چون قلم شیوا، تواضع نویسنده، زبان ساده، پردازش مناسب و شیوایی متن است.

 

امام جمعه موقت بجنورد در ادامه با بیان اینکه راه شهدا را باید همواره ادامه دهیم اظهار داشت: شهدا در راه خدا قرار گرفتند و در این راه از هیچ چیزی ترس نداشتند.

 

حجت الاسلام سیدمرتضی موسوی جاجرمی گفت: کسانی که خاطرات شهدا و خانواده های آنها را می‌نویسند به طور قطع در مسیر حق گام برداشته اند و این خود نیز ستودنی است.

 

وی افزود: دشمن از طریق ایجاد جنگ نرم و جنگ روانی به دنبال ضربه زدن به اسلام و انقلاب است.

 

وی گفت: دشمن در جنگ نظامی به اهداف خود نرسید به همین دلیل با جنگ نرم به دنبال نفوذ در کشور است و به همین دلیل اعتقادات و ایمان به خدای مردم را هدف قرار گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار