معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: ششمین جشنواره استانی تئاتر کوتاه جوان (امید ) به میزبانی شهرستان گرمه و جاجرم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۱۵۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵ 14 December 2021

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی،ابوالحسن حیدری  اظهار داشت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های گرمه و جاجرم، انجمن هنرهای نمایشی استان و کانون بسیج هنرمندان استان به منظور استعدادیابی و پرورش نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به هنر والای نمایش و معرفی آن ها به جامعه تئاتر استان برگزار می کند. 

وی با بیان اینکه جشنواره در ۲ بخش صحنه ای و خیابانی برگزار خواهد شد گفت: حفظ و صیانت از حریم خانواده، آگاهی بخشی در خصوص آسیب های اجتماعی، بازشناسی و بازآفرینی باورهای بومی و محلی، امید آفرینی، کارآفرینی و رفع موانع تولید ، بازنمایی و انعکاس فرهنگ ایثار و شهادت در رفتار اجتماعی، فضای مجازی و آگاهی سازی و شهروند مسوول و استفاده درست از فضای مجازی از محورهای این جشنواره است. 

وی گفت: برگزاری کارگاه تخصصی از مهمترین رویکردهای دبیرخانه در ایام جشنواره خواهد بود.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه گروه های نمایشی تا ۱۵ دی ماه فرصت دارند آمادگی خود را جهت حضور در جشنواره به دبیرخانه اعلام کنند گفت: بازبینی آثار و اعلام نتایج سیزدهم تا پانزدهم بهمن ماه ، زمان برگزاری جشنواره چهارم و پنجم اسفند ماه خواهد بود.  

حیدری افزود: علاقه‌مندان می توانند برای دریافت فرم ثبت نام به پورتال اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی به آدرس khsh.farhang.gov.ir مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۵۳۲۵۰۵۴۶۲ تماس حاصل کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار