فرماندار:
فرماندار تفت گفت: در سفر رییس جمهور به استان یزد مشکلات و درخواست های همه مناطق شهرستان بیان شد و تلاش کردیم در درخواست های صورت گرفته عدالت در بین همه مناطق رعایت شود.
کد خبر: ۱۰۱۷۳۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۲ 21 December 2021

علیرضا نوکار روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در سفر وزیر نیرو به شهرستان تفت با هماهنگی نماینده تفت و میبد در مجلس و امام جمعه این شهر ۳۵ نامه در زمینه مشکلات مختلف شهرستان و تخصیص اعتبار به پروژه های مختلف جهت اجرایی شدن، تهیه و تقدیم شد.

وی ادامه داد: قبل از سفر رییس جمهور به استان یزد در جلسات کارشناسی با حضور معاونین رییس جمهور، وزراء، استاندار و نماینده تفت و میبد پروژه‌های درخواستی شهرستان بررسی و تعدادی از آن‌ها به‌عنوان مصوبات سفر تعیین شد.

فرماندار تفت تصریح کرد: به محض نهایی شدن مصوبات سفر رییس جمهور برای شهرستان تفت، در نشستی خبری جزئیات آن اطلاع رسانی می شود.

وی همچنین به سفر وزیر نیرو به شهرستان تفت اشاره کرد و گفت: با توجه به تنش آبی موجود در تفت، وزیر نیرو به عنوان نماینده ویژه رییس جمهور برای شهرستان تفت انتخاب شد.

نوکار با بیان اینکه وزیر نیرو به جای شورای اداری خواهان دیدار با مردم شهرستان و بررسی مشکلات آنها بود، ادامه داد: برای بیان همه مشکلات جلساتی با معاونین فرمانداری و بخشداری برگزار شد و افراد منتخب و موضوعات دسته بندی شده برای ارائه به وزیر نیرو مشخص شد.

وی اضافه کرد: کمبود آب مناطق روستایی و شهری، تأمین آب، برق و اعطای تسهیلات بانکی به واحدهای صنعتی، تغییر کاربری اراضی و زمین خواری، سهمیه بندی کنکور شهرستان، تأمین اعتبار برای احیای قنوات، بیان مشکلات بازنشستگان و فرهنگیان، اصلاح حوزه انتخابیه، راه های روستایی و ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز، اعتبار کم شهرستان، اصلاح مسیر خط دوم انتقال آب به استان یزد، مشکل برداشت بی رویه معادن و آسیب به زیرساخت های شهرستان و مشکل مسکن اقدام ملی شهر تفت مهمترین مشکلاتی بود که با حضور وزیر نیرو به عنوان نماینده رییس جمهور مطرح شد.

مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری تفت در ۲۰ کیلومتر جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

منبع: ايرنا
برچسب ها: فرماندار ، تفت ، نماینده ، سفر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار