فرمانده انتظامی خراسان‌شمالی از دستگیری فردی با ۲۰ فقره کلاهبرداری به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در شیروان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۴۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۵ 19 March 2022

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، سردار سعید مطهری زاده، فرمانده انتظامی خراسان‌شمالی در بجنورد با اعلام دستگیری فردی با ۲۰ فقره کلاهبرداری به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در شیروان، اظهار کرد: در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با معرفی خود به عنوان یکی از مسئولان از آنان کلاهبرداری کرده است، بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان شیروان قرار گرفت.

 

وی با اشاره به اینکه متهم تاکنون از ۲۰ نفر از شهروندان با ترفند سرمایه‌گذاری‌های کلان کلاهبرداری کرده بود، گفت: با تلاش و سرعت عمل کارآگاهان پلیس آگاهی متهم در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

 

فرمانده انتظامی خراسان‌شمالی با بیان اینکه متهم در تحقیقات انجام شده به ۲۰ فقره کلاهبرداری به ارزش ۵۰ میلیارد ریال اعتراف کرد، افزود: وی در نهایت بعد از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 

سردار مطهری زاده با بیان اینکه پلیس هیچ گاه اجازه نخواهد داد تا امنیت و آرامش شهروندان در جامعه مختل شود از شهروندان خواست تا ضمن توجه به هشدار ها و توصیه های پلیس، در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار