رئیس پلیس راهور خراسان شمالی با اشاره به وقوع ۵۷۸ تصادف در شهرهای استان طی نوروز ۱۴۰۱، گفت: این تعداد تصادف در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۹۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
کد خبر: ۱۰۳۷۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۱ 07 April 2022

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، سرهنگ احمد خندانی مقدم  اظهار کرد: در ایام نوروز سال ۱۴۰۱ تعداد ۷۳ مورد تصادف جرحی در شهرهای سطح استان به وقوع پیوسته که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۳ درصد کاهش داشته است.

 

وی با اشاره به اینکه در این بازه زمانی ۳ مورد تصادف فوتی نیز در حوزه درون‌شهری به وقوع پیوسته است، افزود: در این مدت متأسفانه ۴ نفر جان خود را از دست داده‌اند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۳۳ درصد افزایش داشته است.

 

خندانی مقدم بابیان اینکه تصادفات درون‌شهری در این مدت ۹۴ نفر مجروح داشته است، یادآور شد: تعداد مجروحان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با کاهش ۲ درصدی همراه بوده است.

 

رئیس پلیس راهور خراسان شمالی ادامه داد: تعداد ۵۰۲ مورد نیز تصادف خسارتی در حوزه درون‌شهری به ثبت رسیده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۲۲ درصد افزایش داشته است.

 

وی خاطرنشان کرد: در مجموع در ایام نوروز سال ۱۴۰۱ تعداد ۵۷۸ مورد تصادف در حوزه درون‌شهری در سطح استان به وقوع پیوسته که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۹۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار