استاندار یزد خطاب به فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی گفت: برای اجرای طرح ملی مسکن، دغدغه‌مند باشید.
کد خبر: ۱۰۴۰۵۱۸
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹ 20 April 2022

فاطمی در نشست شورای مسکن استان یزد با اشاره به اینکه طرح ملی مسکن از اولویت‌های دولت سیزدهم است، گفت: با مدیران و کارشناسان متعلل برخورد می‌کنیم.


وی بر سرعت بخشی به اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکید کرد و افزود:تاخیر در اجرای این طرح در شرایطی که مردم متحمل فشار‌های مختلفی هستند به منزله این است که دست پیمانکار هر روز بیشتر در جیب مردم می‌رود بنابراین باید با تسریع در اجرای طرح، جلوی افزایش هزینه‌های تمام شده گرفته شود.


استاندار یزد گفت: به هیچ وجه بلاتکلیفی پروژ‌های بین چند دستگاه را به خاطر یک کاغذ و یا به دلیل تعلل یک کارشناس را نمی‌پذیریم و در صورت محرز شدن کوتاهی مدیر یا کارشناس با آن برخورد جدی خواهیم کرد.


مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد هم در این نشست با اشاره به اینکه در اجرای طرح ملی مسکن ۱۴ هزار و ۴۰۰ خانوار واجد شرایط نهایی هستند، گفت: برای همه متقاضیان تامین زمین صورت گرفته است.


یادگاری به مصوبات امروز نشست شورای مسکن اشاره کرد و افزود: مشکلات طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان‌های اشکذر، میبد، اردکان و شهر زارچ مطرح و برای تسریع در تامین زمین، تسریع در صدور پروانه و همچنین پرداخت تسهیلات به متقضیان تصمیم گیری شد.


وی افزود: خوشبختانه در آخرین بررسی عملکرد طرح نهضت ملی مسکن، استان یزد توانست در اجرای تعهدات خود رتبه سوم کشور را به خود اختصاص دهد.


از چهار میلیون واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن، ۵۷ هزار واحد سهم استان یزد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار