دبیر مجمع مطالبه گران خراسان شمالی:
دبیر مجمع مطالبه گران خراسان شمالی با اشاره به تاکید رئیس جمهور به مسئولان استان در ایجاد صنایع لبنی، گفت: مطالبه گران پیگیر این وعده هستند تا مشکلات معیشتی مردم کاهش یابد.
کد خبر: ۱۰۵۳۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷ 29 June 2022

به گزارش تابناک خراسان شمالی، میلاد حسین پور با اشاره به سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی طی هفته گذشته، اظهار کرد: با توجه به آمار و اطلاعات منتشر شده از این سفر، اعتبارات متنوعی در بخش‌های گوناگون و مورد نیاز استان مصوب شده تا بخشی از عقب ماندگی‌های تاریخی استان را جبران کند.

 

وی با تاکید بر این که استان خراسان شمالی، خطه ای مستعد در عرصه دامپروری و کشاورزی است، تصریح کرد: مطالبه گران استان به طور جد پیگیر هستند تا تأکیدات رئیس جمهور در سفر به خراسان شمالی در این عرصه را مدیران و مسئولان استانی و حتی ملی جامه عمل بپوشانند تا مردم استان نیز از خدمات بیشتری و بهتری را از نظام جمهوری اسلامی دریافت کنند.

 

دبیر مجمع مطالبه گران خراسان شمالی با تاکید بر این که بازدید حجت الاسلام رئیسی از مجتمع دامداری مرکز استان نشان دهنده نگاه مؤکد مقام عالی اجرایی کشور در توسعه و گسترش این بخش از ظرفیت‌های استان است، ادامه داد: دیدار رئیس جمهور با تعدادی از دامداران و نیز تاکید به وزیر جهاد کشاورزی و استاندار خراسان شمالی مبنی بر احداث صنایع لبنی از جمله خواسته‌های دیرینه مردم استان در مناطق روستایی و عشایری است.

 

وی بیان داشت: استان خراسان شمالی با ترکیب جمعیتی بالغ بر ۴۵ درصدی روستانشین که کشاورزی و دامداری را پیشه خود قرار داده اند، تاکنون از مرکز فراوری و صنایع پایین دستی لبنی محروم بوده و خام فروشی تنها راه درآمد حداقلی این قشر استراتژیک و مولد در کشور است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار