مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی گفت: در حال حاضر 40 درصد از مدارس استان برای گرمایش از بخاری نفتی استفاده می کنند.
کد خبر: ۱۱۰۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷ 12 October 2015

ابوالقاسم بابایی در گفتگو با تابناک خراسان شمالی با اشاره به استاندارد سازی سامانه گرمایشی مدارس گفت: هزار و 400 بخاری تابشی استاندارد برای مدارس روستایی نصب شده است.

وی در ادامه افزود: استاندارد سازی 200 مدرسه با ظرفیت هزار کلاس نیز در دستور کار قرار دارد که در 123 مدرسه عملیات استاندارد سازی انجام شده است.

 مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی با اشاره به اینکه در حال حاضر 40 درصد از مدارس استان از بخاری نفتی کاربراتوری دارای نشان استاندارد استفاده می کنند، افزود: سال گذشته 248 بخاری نفتی کاربراتوری در اختیار آموزش و پرورش استان قرار گرفت و در سال جاری 100 بخاری نفتی کاربراتوری در میان مدارس توضیع می شود.

بابایی با بیان اینکه استفاده از بخاری نفتی و وسایل گرمایشی گاز سوز در مدارس ممنوع است، افزود: اولویت سازمان نوسازی اصلاح سامانه گرمایشی در مدارس است که در این راستا هم اکنون 36 مدرسه در استان که از سیستم گرمایشی گاز سوز استفاده می کردند به سامانه حرارت مرکزی تغییر پیدا کرده است.

وی گفت:هم اکنون 13 درصد از مدارس استان از سامانه حرارتی مرکزی و 47 درصد نیز از وسایل گرمایشی گاز سوز استفاده می کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار