شهید رجایی در عین اینکه شبانه‌روز برای نظام کار می‌کرد خودش را مدیون مردم می‌دانست اما برخی‌ها شبانه‌روز از نظام می‌دوشند و تازه طلبکار هم هستند.
کد خبر: ۱۱۲۳۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳ 31 August 2023

به گزارش تابناک مازندران ، نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: نمی‌شود که دل با شهید رجایی باشد اما شمشیر انتخابات و خط و مشی‌ها بر علیه آن شهید باشد، باید نقاط قوت عملکرد دولت را بیان کنیم.

بر اساس گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در مراسم بزرگداشت شهدای هفته دولت در مسجد علی ابن موسی الرضا (ع) بوستان ولایت مرکز استان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر و همچنین هفته دولت، اظهار کرد: مردم عائله خدا هستند هر کسی به مردم خدمت کند برای خدا مقبول است. 

نمی‌شود دل با شهید رجایی باشد اما شمشیر انتخابات و خط و مشی‌ها بر علیه آن شهید باشد / لزوم تبیین عملکرد و نقاط قوت دولت  

 

وی افزود: شهید رجایی دارای خصوصیتی بود که امیرالمومنین (ع) بیان کردند و آن اینکه برداشتش از حکومت بسیار کم اما کمک بسیار زیاد بود و این الگوی شخصیتی یک مسئول است.

آیت الله محمدی لائینی همچنین تصریح کرد: شهید رجایی در عین اینکه شبانه‌روز برای نظام کار می‌کرد خودش را مدیون مردم می‌دانست اما برخی‌ها شبانه‌روز از نظام می‌دوشند و تازه طلبکار هم هستند.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: امام حسین (ع) الگوی دیگری مطرح کرده است، همه می‌دانیم که یکی از بهترین شعار حضرت "زیر بار ظلم و ذلت نرفتن" بود، از شهید رجایی هم چنین نقل شده که گفتند اگر یک روزی آمریکا به ما بگوید ما به شما گندم نمی‌دهیم مگر اینکه مطیع ما شوید ما حاضریم یک نان را با ۳۶ میلیون نفر جمعیت تقسیم کنیم اما زیر بار خواسته‌های آنان نرویم.

امام جمعه ساری بیان کرد: در مقابل شاهد تفکراتی هستیم که می‌گویند اگر می‌خواهیم رشد کنیم باید در کنار گردن‌کلفت‌های دنیا باشیم که با تفکر شهید رجایی فاصله دارد‌‌.

این مسئول با بیان اینکه برگزاری مراسم شهید رجایی نمادین و نمایشی نبوده و حقیقی است، عنوان کرد: ما انتخابات در پیش داریم کسانی را باید انتخاب کنیم که تفکرشان اتکای به اسلام و ملت بوده و خودباور هستند نه کسانی که به غرب تکیه کرده‌اند.

وی همچنین گفت: نمی‌شود که برای شهید رجایی‌ها مراسم برگزار کنیم اما در عمل و پشت میز کاری خط‌مان گرایش به غرب باشد بلکه باید به کسانی که ناباور به غرب هستند تکیه کنیم، نمی‌شود که دل با شهید رجایی باشد اما شمشیر انتخابات و خط و مشی‌ها بر علیه آن شهید باشد.

آیت الله محمدی لائینی با اشاره به افتتاح پروژه ملی فاز یازدهم پتروشیمی در هفته دولت، آن را اقدامی مهم دانست و گفت: پروژه‌ای عظیم ۲۰ساله که هر روز ۴۶ میلیون مترمکعب گاز و در سال ۵ میلیارد دلار فرآورده دارد امروز در فاز پیشرفت قرار دارد، در حالی که در دولت‌های قبل بیش از ۴۰میلیارد دلار ضرر وارد شده بود، اما در دولت سیزدهم در حال پیشرفت است، باید کار تبلیغاتی خوبی روی اینها انجام بگیرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به نمونه‌ای از مقابله با ناکارآمدی در پروژه‌های استان، اعلام کرد: یکی از مصوبات سفر مقام معظم رهبری در سال ۱۳۷۴ پل یک روستای دورافتاده بود، ۲۸ سال گذشت و همانطور مانده که نمی‌دانیم اسمش را چه بگذاریم اما در طول یک سال این پروژه تکمیل شد و یا پروژه انتقال میدان بار جدید ساری که انجام شد، اما زباله‌سوز ساری تکمیل نشده و ما الان در مازندران مشکل پسماند داریم که نیازمند حرکت جهادی است.

این مسئول یادآور شد: امروز هم هستند رجایی‌ها و باهنرها، باید پشت صحنه را نگاه کنیم که عالم ملکوت است، باید ملکوت را بچسبیم ملک درست می‌شود. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار