مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان‌شمالی گفت: در هفته دولت سال جاری، ۳ پروژه آبرسانی به ۲۰ روستای استان خراسان‌شمالی در قالب «جهاد آبرسانی» به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۱۱۲۴۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲ 03 September 2023

به گزارش تابناک خراسان‌شمالی، رضا نعیمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان‌شمالی  اظهارکرد: در هفته دولت سال جاری، ۳ پروژه آبرسانی به ۲۰ روستای استان خراسان‌شمالی در قالب «جهاد آبرسانی» به بهره‌برداری رسید.

وی گفت: پروژه آبرسانی به روستا‌های کسبایر شامل روستا‌های قراجه، کلاب، بدرانلو، چریک، قریکانلو، دوراقانلو، قصرقجر، فخرالدین، ممو، شعبان، قره جنگل و آقانبی در شهرستان بجنورد است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان‌شمالی افزود: همچنین آبرسانی به مجتمع زیدرسرانی شامل روستا‌های پیره، جنگاه، حلواچشمه، قلعه علی محمد، شناقی علیا، برزلان علیا و سفلی در شهرستان شیروان می‌باشد.

نعیمی ادامه داد: پروژه آبرسانی به روستای حصارچه در شهرستان رازوجرگلان از جمله پروژه‌های «جهاد آبرسانی» به روستا‌های استان می‌باشند که در هفته دولت سال جاری به بهره‌برداری رسیدند.

وی با بیان اینکه اعتبار هزینه شده در این پروژه‌ها ۱۸ میلیارد تومان می‌باشد، گفت: احجام کار شده در این پروژه‌ها شامل حفر و تجهیز یک حلقه چاه، احداث ۱۳ باب مخزن مجموعا به حجم ۲ هزار و ۸۰۰ مترمکعب و ۵ باب ایستگاه پمپاژ، اجرای بیش از ۳۸ کیلومتر خط انتقال، اصلاح و توسعه ۸ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع می‌باشد.

برچسب ها: خراسان‌شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار