فرمانده سپاه شیروان گفت: بیش از ۱۸ عنوان برنامه محوری در قالب ۸۶۰ برنامه در شیرون طی هفته دفاع مقدس اجرا می شود.
کد خبر: ۱۱۲۷۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶ 23 September 2023

به گزارش تابناک خراسان شمالی، سرهنگ علی دارابی، فرمانده سپاه شیروان در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: در گرامیداشت هفته دفاع مقدس، بیش از ۱۸ عنوان برنامه محوری در قالب ۸۶۰ برنامه در شهرستان اجرا می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه امنیت پایدار امروز را مدیون مردم انقلابی هستیم که بنحو احسن پای کار هستند، افزود: امسال برنامه ریزی گسترده‌ای جهت سالکرد اغتساشات در شیروان صورت گرفته بود که با بصیرت مردم و عدم همکاری با شبکه‌های معاند و هوشیاری نیرو‌های نظامی و انتظامی باعث شد امنیت پایداری در شیروان برقرار باشد.

فرمانده سپاه شیروان افزود: با ایثارگری قشر زحمتکش رزمندگان، مقابل دشمنی که تا بن دندان مسلح بود و با همکاری ۴۰ کشور مطرح دنیا، نتوانستند حتی وجبی از خاک وطن را اشغال کنند.

دارابی با اشاره به موضوع مهم عبور از اروند رود که کمتر به زوایای ان پرداخته شده خاطرنشان کرد: برای اگاهی نسل جدید با رشادت‌ها و اتفاقات زمان جنگ، هفته دفاع مقدس بهترین زمان، برای بیان آنهاست.

وی افزود: امروره فضای مجازی در راس امور است و دشمن با هدف قرار دادن نسل جوان ما در حال ایجاد ذهنیت‌های غلط و نابجاست.

این مقام مسئول، خاطر نشان کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، بیش از ۱۸ عنوان برنامه محوری در قالب ۸۶۰ برنامه در شیروان پیش بینی شده است.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار