جشنواره شهید رجایی سال 1402 استان یزد با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، استاندار و جمعی از مدیران استان برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۲۹۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۶ 30 September 2023

 

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، جشنواره شهید رجایی سال 1402 استان یزد با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، استاندار و جمعی از مدیران استان برگزار و دستگاه های اجرایی برتر استان معرفی شدند.

اعلام اسامی دستگاه‌های برگزیده در گروه‌بندی دستگاه‌های اجرایی

در جریان این مراسم، از تلاش‌های مجدانه اداره کل اطلاعات استان یزد در ایجاد بسترهای مناسب رشد و تعالی استان از طریق ارایه مشاوره های تخصصی، هم افزایی بین بخشی و رصد و پایش مناسب و به موقع تقدیر شد.

در گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت «شرکت توزیع برق»، در گروه فرهنگی، علمی و آموزشی «کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان»، در گروه سلامت و رفاه اجتماعی «اداره کل بیمه سلامت»، در گروه اقتصادی و مالی «اداره کل گمرک» و در گروه عمومی، امنیتی و قضایی «اداره کل ثبت اسناد و املاک» حائز رتبه برتر شدند.

در گروه تسهیل و ایجاد اشتغال «اداره کل صمت»، در گروه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت «اداره کل راه و شهرسازی»، در گروه توسعه اقتصاد دانش بنیان «بنیاد نخبگان» و در گروه تبیین دستاوردها «اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی» رتبه برتر را از آن خود کردند.

در گروه اطلاع رسانی «اداره کل روابط عمومی استانداری»، در گروه ترویج فرهنگ اقامه نماز «اداره کل امور مالیاتی»، در گروه بانک برتر در حوزه خدمات بانکی و اعطای تسهیلات «بانک تجارت» و در گروه مصوبات سفرهای رئیس جمهور و سفرهای شهرستانی استاندار «اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای» بیشترین امتیاز را کسب کردند.

شورای راهبری توسعه مدیریت در گروه تولیدی و خدماتی هیچ دستگاهی را قابل تقدیر نداسته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار