کد خبر: ۲۷۰۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۱ 02 August 2016
به گزارش تابناک یزد،معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش یزد اعلام کرد: 160 دانش آموزان یزدی در قالب 14 تیم به مسابقات ورزشی کشور اعزام می‌شوند.

"عباس دهقان" با اشاره به آغاز مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور اظهار کرد: 14 تیم دانش آموز پسر یزدی برای شرکت در مسابقات ورزشی کشور اعزام شدند.

وی شعار امسال مسابقات ورزشی دانش آموزان را "رضایت، امنیت، سلامت از منزل به منزل" عنوان کرد و ادامه داد: در این دوره از مسابقات 160 دانش آموز پسر به نمایندگی از استان یزد در رشته های دومیدانی، ‌تنیس، بدمینتون، والیبال، طناب زنی، شنا، ژیمناستیک و فوتسال با دیگر همسالان خود رقابت می‌کنند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش یزد هدف از برگزاری این مسابقات را کنترل خشم و تقویت اعتماد به نفس در دانش آموزان دانست و بیان کرد: سرپرستان و مربیان مهارت آموزی در این دوره از مسابقات دانش آموزان را در در زمینه های انسانی، اخلاقی و تربیتی هدایت می‌کنند.

دهقان با اشاره به نقش ورزش در ایجاد نشاط مستمر بین دانش آموزان،‌ افزود: تقویت روحیه همبستگی و فعالیت گروهی از دیگر ویژگی های این دوره از مسابقات است.

گفتنی است؛ این دوره از مسابقات با حضور نمایندگان دانش آموزی استان های چهار محال بختیاری، قم، مرکزی، اصفهان و کهکلویه و بویراحمد در تهران از ديروز آغاز شده و تا دوم شهریور ماه ادامه خواهد داشت.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار