رئیس شبکه دامپزشکی اسفراین گفت: سه متصدی قصابی در این شهرستان که به علت ارتکات تخلف بهداشتی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شده بودند، به پرداخت هفت میلیون و 500 هزار ریال جریمه نقدی محکوم شدند.
کد خبر: ۲۹۵۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳ 14 September 2016
به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی، دکتر حسن صفایی اظهار کرد: این افراد در اقدامی غیربهداشتی اقدام به عرضه فرآورده های خام دامی (گوشت و آلایش) غیرقابل مصرف و همچنین عرضه گوشت بدون مهر و برچسب دامپزشکی کردند که توسط کارشناسان شبکه دامپزشکی، شناسایی و به اداره تعزیرات حکومتی اسفراین معرفی شدند.
وی خاطرنشان کرد: دامپزشکی اسفراین از تمام شهروندان تقاضا دارد فرآورده های خام دامی خود را از مراکز تحت نظارت دامپزشکی تهیه کنند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف و یا موارد مشکوک، موضوع را از طریق تلفن 1512 به اطلاع کارشناسان دامپزشکی برسانند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.
پیشتر، رئیس شبکه دامپزشکی اسفراین گفته بود: براساس حکم صادر شده از سوی جانشین دادستان این شهرستان در روز عید قربان با متخلفان فروش و کشتار دام در معابرعمومی برخورد می شود.
وی اظهار کرده بود: این اقدام با پیگیری شبکه دامپزشکی شهرستان اسفراین ، حکم دادستانی و همکاری نیرو انتظامی برای نظارت بیشتر بر عرضه و ذبح دام در شهرستان انجام می شود.
براساس گزارش شبکه دامپزشکی اسفراین، این شهرستان واقع در 65 کیلومتری جنوب شرق بجنورد بیش از 530 هزار واحد دامی سبک و سنگین دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار