مدیرکل هواشناسی استان اردبیل نیز از پیش بینی بارش در مناطق جنوبی این استان طی دو روز آینده و با ورود سامانه بارشی جدید خبر داد.
کد خبر: ۳۵۰۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۷ 27 December 2016

علی دولتی مهر عصر افزود: پس از چند روز که جو پایدار را شاهد بودیم، از امشب تغییرات جوی را در این استان شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه از این رو بارش برف و باران را طی فردا پیش بینی کرده ایم، متذکر شد: تاثیر سامانه جدید بیشتر در مناطق جنوبی استان خواهد بود و البته در سایر مناطق نیز بارش های پراکنده را شاهد خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی استان تاثیر این سامانه را تا پایان روز چهارشنبه عنوان کرد و متذکر شد: پس از عبود سامانه بارشی، تا روز شنبه هفته آینده جو پایدار را در استان خواهیم داشت اما از روز یکشنبه تغییرات جدید را تجربه می کنیم.

وی با اشاره به بارش های سامانه بارشی اوایل هفته در سطح این استان تصریح کرد: بیشترین بارش ها در این مدت در شهرستان کوثر با ۲۷ میلیمتر و کمترین بارش نیر با سه دهم میلیمتر در پارس آباد و چهار دهم میلیمتر در گرمی و فرودگاه اردبیل ثبت شده است.

دولتی مهر با اشاره به بارش ۱۳.۲ میلیمتری در خلخال بیان داشت: بارش ها در سرعین ۴.۵ میلیمتر، نیر سه میلیمتر، نمین ۱.۲ میلیمتر، بیله سوار ۹ دهم میلیمتر و مشگین شهر یک میلیمتر بود.

وی با بیان اینکه این بارش ها در بسیاری از مناطق قابل توجه نبوده و کمتر از حد پیش بینی بوده است، یادآور شد: بارش سامانه اوایل هفته در اردبیل مرکز استان نیز هفت دهم میلیمتر بوده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار