کد خبر: ۴۴۵۴۲۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴ 21 June 2017
به گزارش «تابناک یزد»ريیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان مهریز اعلام كرد: تاکنون 613 نفر از شهرستان مهریز در هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کرده‌اند.
 «سعید قریشی» با اعلام این خبر افزود: تا پایان روز دوشنبه 29 خرداد ماه، 613 نفر از شهروندان مهریز در مسابقه کتابخوانی هفتمین جشنواره رضوی به صورت آنلاین و مکتوب شرکت كرده‌اند.

وی با اشاره به استقبال خوب مردم شهرستان مهریز از جشنواره کتاب‌خوانی رضوی، بیان كرد: 452 نفر به صورت فردی و 85 نفر خانوادگی در بخش مکتوب و 76 نفر در بخش آنلاین شرکت كرده‌اند.

قريشي ادامه داد: در اين دوره 149 نفر در مسابقه نقاشی ویژه کودکان، 62 نفر در مسابقه کتابخوانی از کتاب «ماه غریب من» ویژه نوجوانان، 82 نفر در مسابقه از کتاب «مهارت‌های زندگی در سیره‌ی رضوی»، 101 نفر در مسابه از کتاب «بانوی ملکوت»، 56 نفر در مسابقه از کتاب «چلچراغ» و 87 نفر نيز در مسابقه از کتاب «امام رضا و زندگی(زندگی به سبک خورشید)» در مقطع بزرگسال شرکت كرده‌اند.

ريیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان در ادامه با اشاره به مهلت شرکت در هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی نیز گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند تا روز دهم تیرماه 96 با مراجعه به همه کتابخانه‌های عمومی سراسر استان و تهیه منابع و پاسخنامه سئوالات مسابقه و یا مراجعه به سایت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد به آدرس www.yazdpl.ir در بخش‌های مکتوب و تا 20 تیرماه در بخش آنلاین جشنواره شرکت کنند .

قريشي همچنین به جذب 15میلیون ریال کمک خیری جهت جوایز مسابقه جشنواره در این شهرستان خبر داد .

گفتنی است، آیین اختتامیه این جشنواره در دهه کرامت و سالروز میلاد باسعادت حضرت رضا(ع) با معرفی نفرات برگزیده برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار