رییس مرکز راهبردی سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به نقش بسیج در توسعه بیش از پیش کشور،‌گفت: بیش از 70 طرح برای رفع مشکلات مختلف استان یزد در کارگروه های بسیج تدوین شده است.
کد خبر: ۵۵۹۰۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۹ 29 January 2018

به گزارش تابناک یزد و به نقل از ایسنا، «غلامحسین دشتی» در نشست روسای مجامع شهرستانی شورای مرکزی بسیج استان یزد با اشاره به این‌که ایران یک کشور قدرتمند در منطقه و جهان است، اظهار کرد: قدرت ایران امروز به حدی رسیده که کشورهای قدرتمند جهان توان رویارویی با ایران را در خود نمی‌بینند و بارها به صورت علنی به این ناتوانی اقرار کرده‌اند .

وی به فعالیت‌های کارگروه های بسیج استان یزد اشاره کرد و افزود: بیش از 70 طرح از کارگروه‌های مختلف بسیج به شورای مرکزی بسیج استان رسیده و بررسی‌های مختلف در ارتباط با این طرح‌ها انجام شده است .

رییس مرکز راهبردی سپاه الغدیر استان یزد گفت: مجموعه این طرح‌ها به تهران ارسال شده و ارزیابی صورت گرفته از مجموعه آن به علاوه کارهای ستادی که تاکنون در مجمع مرکزی داشتیم سبب شده که طرح‌های استان یزد به عنوان طرح ‌های بسیار خوب و موثر مطرح شود .

دشتی خاطرنشان کرد: طرح‌های فرهنگی بسیار خوبی برای استان یزد در نظر گرفته شده که البته بدیهی است این طرح‌ها دیربازده است اما باید نسبت به اجرای آن تلاش لازم را داشته باشیم .

وی خاطرنشان کرد: امروز در جامعه مشکلاتی وجود دارد که اگر به این مشکلات به صورت درست و راهبردی توجه شود، می‌توان زمینه رفع آنها را فراهم کرد .

این مقام مسئول تصریح کرد: بسیاری از مسائل و مشکلات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و موارد مختلف دیگر در جامعه وجود دارد که همینک راهکار مناسب برای رفع آنها توسط شورای قشر بسیج در استان یزد طراحی و آماده اجرا است .

دشتی افزود: بسیج استان یزد این آمادگی را دارد که در راستای رفع مشکلات استان وارد شده و با توان مدیریتی و اجرایی خود، این مشکلات و آسیب‌هایی که در استان وجود دارد را برطرف کند .

رییس مرکز راهبردی سپاه الغدیر استان یزد افزود: در ارتباط با مشکلات مختلف بحث فرهنگ‌سازی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و در این زمینه هم باید تلاش شود که از ظرفیت رسانه‌ها به خوبی بهره لازم را برد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار