مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد یزد تأکید کرد:
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یزد با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت کانون مساجد در راستای توسعه فرهنگی جامعه،‌گفت: زیبا‌سازی و توجه به لوكیشن جذاب از جمله مهمترین عوامل مدیریت سازه‌های مساجد است.
کد خبر: ۵۹۷۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۶ 28 April 2018

،حجت الاسلام «مصطفی گرجی» اظهار کرد: آنجا كه پای خلاقیت و سلیقه به میان می‌آید نتیجه كارها بسیار جذاب و قابل قبول می‌شود .

وی افزود: كار فرهنگی نیز نیازمند فكر و خلاقیت است و ما باید هم در بعد فیزیكی و سازه‌های مساجد به دنبال زیبا سازی باشیم و لوكیشنی جذاب برای آن درست كنیم و هم در بعد فرهنگی آن خلاقیت و جذابیت داشته باشیم .

مسول دبیرخانه كانون‌های فرهنكی هنری مساجد گفت: مسجد امروز، مخاطب امروز، كاركرد فرهنگی امروز از جمله مقولاتی هستند كه با جدیت تمام درباره آن فكر و به تناسب آن  و با توجه به بیانیه ماموریت كانون‌های فرهنگی و هنری استراتژی خود را تعریف می‌كنیم.

«مهدی جمالی‌نژاد» شهردار یزد تصریح کرد: کانون‌های مساجد در دل محلات و خانواده است که امیدواریم با همکاری شهرداری بتوانیم انواع فعالیت‌های فرهنگی و هنری را در جامعه پیگیری کنیم .

وی افزود: کارهای فرهنگی در جامعه به دو دسته کارهای پر هزینه و کم هزینه تقسیم می‌شوند که با وضعیت بودجه ای امروز، ما باید با کمترین هزینه‌ها به نوعی در راستای نشاط و شادابی مردم فعالیت کنیم .

شهردار یزد خاطرنشان کرد: ما در سال جاری سعی کردیم تا فضای شهر را متفاوت داشته باشیم اما با توجه به مشکلات در بحث بودجه‌ای تلاش داریم تا منابع مالی را بررسی کرده و طرح‌های متفاوت و بزرگتری را در شهر یزد داشته باشیم .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار