مدیر تیم‌های ملی کوراش خبر داد
مدیر تیم‌های ملی کوراش از اعزام تیم ملی کوراش بانوان به مسابقات تست گیم جاکارتا خبر داد و گفت: تیم اعزامی در اردوی بین‌المللی مشترک 10 روزه بعد از مسابقات نیز حضور خواهد داشت.
کد خبر: ۵۹۸۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰ 30 April 2018

کوروش خسرویار امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در بجنورد اظهار کرد: مسابقات بین‌المللی تست گیم جاکارتا یک شبیه‌سازی از مسابقات اصلی بازی‌های آسیایی جاکارتا اندونزی است و بیشتر برای آمادگی برگزارکنندگان مسابقات برگزار می‌شود تا در بازی‌های اصلی که در 27 مرداد آغاز و تا 2 شهریور ادامه دارد، اشکالات و نواقصی اگر هست برطرف و مسابقاتی باکیفیت بالا برگزار شود.

مدیر تیم‌های ملی کوراش در ادامه افزود: این مسابقات با حضور چندین کشور در سطح بین‌المللی برگزار می‌شود و سطح کیفی بالایی برخوردار است.

وی از خانم‌ها طاهره آذرپیوند و فاطمه شبانی در وزن 52 کیلوگرم، زهرا نادری بنی و آذر کولیوند در وزن 62 و خانم‌ها مهتاب باغچقی و زینب جلالوند در وزن 78 کیلوگرم به‌عنوان 6 بانوی کوراشکار اعزامی به این رقابت‌ها نام برد و خانم بتول پاکروح را به‌عنوان مربی تیم و همچنین خانم مهری مهر پور را به‌عنوان سرمربی و سرپرست تیم اعزامی معرفی کرد.

رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان شمالی همچنین از اردوی مشترک بین‌المللی بعد از این مسابقات خبر داد و بیان داشت: تیم 14 اردیبهشت به‌منظور شرکت در مسابقات تست گیم جاکارتا عازم این کشور می‌شود و مسابقات در تاریخ 15 و 16 اردیبهشت (دوروزه) برگزار می‌شود و بعد از مسابقات یک اردوی مشترک بین‌المللی 10 روزه با حضور کشورهایی همچون کره، ویتنام، اندونزی و تایلند برگزار خواهد شد که ایران نیز در این اردو حضور خواهد داشت.

خسرویار هدف از اعزام بانوان به این رقابت‌ها را حضور در مسابقات و محک زدن بانوان و همچنین حضور در اردوی مشترک بین‌المللی بعد از مسابقات عنوان کرد و افزود: بعدازاین مسابقات تقریباً ترکیب اصلی بانوان اعزامی به بازی‌های آسیایی مشخص خواهد شد.

مدیر تیم‌های ملی کوراش تصریح کرد: تیم ملی کوراش آقایان در تست گیم جاکارتا حضور ندارند و آنان پیش‌ازاین در مسابقات بین‌المللی ازبکستان حضور داشتند که یک طلا و یک نقره نیز به ارمغان آوردند.

خسرویار در پایان گفت: بعد از اردوی مشترک در جاکارتا 5 مرحله اردوی آمادگی تا بازی‌های آسیایی جاکارتا هم برای تیم بانوان و هم آقایان خواهیم داشت  و این 5 مرحله اردو تا اعزام به بازی‌ها متمرکز در کشور خواهد بود و همچنین یک مرحله اردوی بین‌المللی به میزبانی بجنورد در تاریخ 14 خرداد با حضور حدود 6 کشور برای آقایان کوراشکار نیز برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است کوروش خسرویار رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان شمالی، مدیر تیم‌های ملی کوراش و داور 3 ستاره کوراش به‌عنوان داور در این مسابقات و از سوی فدراسیون جهانی به‌عنوان مدرس اردوی بین‌المللی مشترک بعد از مسابقات، حضور خواهد داشت.

گفتنی است مهتاب باغچقی تنها نماینده خراسان شمالی در بازی‌های تست گیم جاکارتا است که پیش‌ازاین نیز در مسابقات آسیایی در اوایل فروردین 97 در هندوستان توانست صاحب گردن‌آویز برنز شود و از امیدهای استان برای حضور در جاکارتا محسوب می‌شود.

به گزارش فارس کوروش خسرویار داور 3 ستاره کوراش و بتول پاکروح داور 2 ستاره کوراش تنها نمایندگان داور کشور در مسابقات کوراش بازی‌های آسیایی جاکارتا هستند که هر دو از دیار خراسان شمالی‌اند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار