معاون فرهنگی کانون مساجد یزد:
معاون فرهنگی و هنری کانون مساجد استان یزد با اشاره به متعالی بودن اندیشه‌های امام راحل در بسیاری از زمینه‌ها، گفت: اندیشه‌های امام راحل از مرزهای جغرافیایی عبور کرده است.
کد خبر: ۶۱۴۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰ 03 June 2018

علی زبان‌دان در مراسم افتتاحیه ششمین جشنواره کشوری روح خدا که در محل دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان یزد برگزار شد، گفت: سلسله جشنواره‌های روح خدا کار خود را از سال 1391 آغاز کرده و بحمدالله تاکنون برنامه‌های خود را باقوت هرچه تمام در کشور اجرا کرده است.

وی افزود: این جشنواره به میزبانی استان یزد برگزارشده و آثار ارسالی از طریق وب‌سایت رسمی این جشنواره دریافت و مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت. بحمدالله آثار بسیار برجسته‌ای در طی سال‌های گذشته به این جشنواره ارسال‌شده است.

معاون فرهنگی و هنری کانون مساجد استان یزد اذعان کرد: در سال 1391 شاهد ارسال تعداد 668 اثر بودیم و در سال گذشته بالغ‌بر 2 هزار و 610 اثر به این جشنواره ارسال شد که نشانه فراگیری گسترده و رشد قابل‌توجه آن است.

زبان‌دان بیان کرد: بازدید از مجتمع فرهنگی تحقیقاتی اندیشه امام (ره) استان اصفهان، همکاری در برگزاری سلسله نشست‌های خط امام در استان یزد، بازدید از بیت امام خمینی (ره) در قم، رونمایی از وب‌سایت روح خدا، ایجاد کارگاه هنری از دستاوردهای مددجویان زندان یزد با محوریت روح خدا، برگزاری کارگاه هنری از دستاوردهای معلولین یزد در بهزیستی یزد و نگارش کتابچه روح خدا، از برنامه‌های جانبی و مبتکرانه جشنواره روح خدا در سال گذشته است.

وی در پایان با اشاره به شخصیت والای امام خمینی (ره)، اندیشه امام مرزها جغرافیایی را پشت سر گذاشته است، خاطرنشان کرد: تمامی فعالان این جشنواره در تلاش‌اند تا این رویداد را جهانی کرده و به یاری خداوند کنگره‌های روح خدا در سراسر جهان برگزار شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار