مسئول تربیت بدنی سپاه الغدیر خبر داد؛
مسئول تربیت بدنی سپاه الغدیر با بیان این‌که در ششمین المپیاد ورزشی مساجد و محلات استان با حضور وزرشکاران 12 رشته ورزشی در یزد برگزار می‌شود، گفت: پیش‌بینی می‌شود، بیش از دو هزار بسیجی در این المپیاد شرکت کنند.
کد خبر: ۶۲۳۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۸ 27 June 2018

سرهنگ «محمدمهدی نیکونژاد» در نشست خبری ششمین المپیاد ورزشی مساجد و محلات استان، با بیان این‌که رویکرد سازمان بسیج در سال جاری برگزاری برنامه‌های مختلف با محوریت محلات و مساجد است، اظهار کرد: برنامه دوچرخه سواری مسجد تا مسجد و برگزاری مسابقات طناب دستی، دارت و گل کوچیک در 54 مسجد استان، از جمله اقدامات انجام شده در سازمان بسیج یزد است.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت ورزشکاران بسیجی استان یزد، افزود: کمانداران بسیجی استان یزد برگزیدگان رقابت‌های آسیایی و جهانی هستند.

مسئول تربیت بدنی سپاه الغدیر استان یزد، گفت:‌ در این مرحله از المپیاد، ورزشکاران 12 رشته ورزشی کاراته، تکواندو، جودو، کشتی، تیراندازی،‌ تیراندازی با کمان، تنیس روی میز، بدمینتون، کشتی، دومیدانی، ووشو و شنا حضور دارند.

سرهنگ نیکونژاد راه‌اندازی 17 انجمن ورزشی را از دیگر اقدامات انجام شده در استان یزد دانست و بیان کرد: استان یزد اولین استان کشور است که در 10 شهرستان آن باشگاه مقاومت بسیج راه‌اندازی کرده است.

وی با اشاره به ثبت‌نام تاکنون بیش از یک هزار نفر در این المپیاد،‌گفت: پیش‌بینی می‌شود، بیش از دو هزار بسیجی در این المپیاد شرکت کنند.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که این المپیاد یادواره شهدای جبهه مقاومت در نظر گرفته شده است، افزود: عبارت«آمادگی جسمانی،ولایت پذیری و شهادت طلبی» شعار امسال المپیاد ورزشی مساجد و محلات است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: راه‌اندازی 17 پایگاه استعدادیابی ورزشی در سطح استان یزد،از جمله اقدامات شاخص سازمان بسیج و تربیت بدنی سپاه الغدیر است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار