امام‌جمعه اسفراین:
امام‌جمعه اسفراین گفت: برای رونق اقتصادی و پیشرفت کشور مسئولین کشوری به‌ویژه دستگاه قضا برخوردی قاطع با مفسدان اقتصادی داشته باشند.
کد خبر: ۶۳۲۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۳ 20 July 2018

حجت‌الاسلام قدیر محمدیان در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان اسفراین که با حضور نمازگزاران در میعادگاه عاشقان الله مسجد اعظم امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد پس از توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با تبریک دهه کرامت سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و با تبریک سالروز ولادت باسعادت حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) اظهار داشت: در دهه کرامت باید رنگ و لعاب زندگی کریمان بازخوانی شود و فرصت شایسته‌ای برای عرض ارادت به ساحت امامزادگان باشد.

وی بابیان اینکه جشن میلاد رضوی باید باشکوه و البته مردمی پیگیری و برگزار شود گفت: مناسب‌ترین الگو برای سبک زندگی اسلامی هر مسلمانی سیره اخلاقی عبادی علمی اجتماعی امام علی بن موسی‌الرضا (ع) است.

خطیب جمعه اسفراین در ادامه با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب نسبت به برخورد با مفسدان اقتصادی گفت: فساد اقتصادی تهدید و معضلی برای فعالان صنعت و عرصه تولید است و نباید فرصت برای مفسدان اقتصادی ایجاد شود.

وی خواستار استمرار برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی شد و تأکید کرد: برای رونق اقتصادی و پیشرفت کشور مسئولین کشوری به‌ویژه دستگاه قضا  برخوردی قاطع با مفسدان اقتصادی داشته باشند.

محمدیان افزود: عدم برخورد با مفسدان اقتصادی باعث بی‌اعتمادی مردم به مسئولین نظام می‌شود علیرغم اینکه مردم ما در حال حاضر با مشکلات فراوان اقتصادی دسته و پنجه نرم می‌کنند اما دردناک‌ترین از این مشکلات برخورد نکردن مسئولین نظام با مفسدان اقتصادی است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار