نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در خطبه های نماز جمعه تشکیل دادن گروه داعش را از سیئات نابخشودنی آمریکا، اروپا و عربستان دانست و گفت: ایجاد اسلام هراسی نخستین ماموریت گروه تروریستی داعش است.
کد خبر: ۶۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۶ 21 February 2015
به گزارش واحد مرکزی خبر، آیت اله سید حسن عاملی با اشاره به اینکه غرب حیات خود را در اسلام هراسی می بیند گفت: ان ها این ماموریت را به داعش و گروه های ایجاد شده از تفکر وهابیت سپرده اند.
امام جمعه اردبیل گفت: بدعت هایی مانند سوزاندن انسان های بی گناه، جهاد نکاحی، برده گرفتن و فروش ناموس مردم، زنده به گور کردن انسان های بی گناه ضربات سنگینی را بر جایگاه بین المللی اسلام وارد کرده است.
آیت اله عاملی افزود: اصرار غربی ها به اینکه از داعشی ها با عنوان دولت اسلامی و نماینده یک و نیم میلیارد مسلمان تعبیر می کنند، همه در مسیر اسلام هراسی است.
نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری ماموریت دوم این گروه تروریستی را ایجاد شکاف و نفرت بین ادیان دانست و گفت: در جنگ ادیان غربی ها بیشترین نفع را می برند و بر همین اساس بود که هفته گذشته داعشی ها 20 مسیحی بی گناه را در لیبی سر بریدند.
خطیب جمعه اردبیل ماموریت سوم داعش را ایجاد اختلاف و دعوا در بین مسلمانان دانست و گفت: آن ها اهل تشیع و اهل تسنن غیروهابی را واجب القتل می دانند و می خواهند بیداری اسلامی را به جنگ شیعه و سنی تبدیل کنند.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب گفت: جریان تکفیری، حرکت ضد آمریکایی بیداری اسلامی را به جنگ بین مسلمانان و برادرکشی منحرف کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار