استاندار:
استاندار خراسان شمالی یکی از اساسی ترین راه های پیشرفت و توسعه استان را توجه به مباحث توسعه زیرساخت های ارتباطی دانست و گفت:این موضوع باید به تمامی دستگاه های اجرایی استان ابلاغ شود و تلاش این ادارات در جهت اهمیت به زیرساخت های ارتباطی باشد.
کد خبر: ۶۴۹۲۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶ 30 August 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی ، محمدرضا خباز در دیدار معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور حین سفر به شهرستان شیروان اظهار داشت:  اهمیت توسعه زیرساخت های ارتباطی بر کسی پوشیده نیست زیرا به عنوان شاهرگ نیازهای توسعه یافتگی کشور از اهمیت بسزایی برخوردار است و در راستای خدمتگزاری به مردم نقش اساسی دارد.
وی افزود: فراهم آوردن دولت الکترونیک می تواند بسیاری از مشکلات مردم را به حداقل برساند بنابراین باید در این مسیر تمام اقدامات لازم را انجام داد.
معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نیز گفت: ساماندهی دولت الکترونیک یکی از مباحثی هست که در تمامی استان ها به طور جدی مورد پیگیری قرار می گیرد.
حسین فلاح جوشقانی اظهار داشت: خراسان شمالی تمام شرایط لازم برای مهیا کردن و پیاده سازی دولت الکترونیک را حتی در نقاط روستایی هم دارد و باید دستگاه های اجرایی در این مسیر همکاری های لازم را داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار