حبیب یزدان پناه :
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان شمالی با اشاره به هدف‌گذاری به‌منظور کاهش تصدی‌گری دولت در حوزه گردشگری، از واگذاری 11 پروژه سرمایه‌گذاری استان به بخش خصوصی خبر داد.
کد خبر: ۶۷۲۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸ 24 October 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی این اداره ، حبیب یزدان پناه با تأکید بر گسترش حمایت‌های سازمان متبوع خود از سرمایه‌گذاری و مشارکت بخش خصوصی در طرح‌های گردشگری، اظهار کرد: برنامه‌ریزی جهت جذب سرمایه‌گذاری خصوصی و بهره‌برداری از پروژه‌های گردشگری استان در دستور کار قرار دارد.

یزدان پناه تصریح کرد: به همین منظور با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و برگزاری جلسات متعدد با فرمانداران، دهیاران، شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهرستان‌ها و در راستای اجرایی کردن ماده 27 قانون الحاق (برخی از مواد به قانون تنظیم بخش از مقررات مالی دولت جهت استفاده از ظرفیت‌های بخش غیردولتی و واگذاری پروژه‌های طرح تملک دارایی سرمایه‌ای) اولین فراخوان شناسایی سرمایه‌گذار برای پروژه‌ها و طرح‌های تملک دارایی سرمایه از سوی این اداره کل منتشر شد.

وی گفت: پروژه‌های متعدد مربوط به زیرساخت‌های گردشگری استان ازجمله مجتمع‌های خدماتی و بهداشتی در مناطق و روستاهای هدف گردشگری در این مرحله به بخش خصوصی واگذار تا با تکمیل و توسعه این تأسیسات مورد بهره‌برداری قرار بگیرند.

وی عنوان کرد:  گردشگری به‌رغم نیاز به سرمایه‌گذاری اندک ارزآور بوده، بخش‌های گوناگون اقتصادی را به حرکت درمی‌آورد و درآمد کسب‌وکارهای کوچک را افزایش می‌دهد و بهترین راه برای رونق اقتصاد مردمی و کاهش وابستگی به اقتصاد نفتی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان شمالی با تأکید بر اینکه در این اداره کل به معنای واقع کلمه برای سرمایه‌گذار فرش قرمز پهن می‌کنیم، تصریح کرد: کمک به سرمایه‌گذاران، کمک به رشد و توسعه استان است و ما نیز اولویت و تلاش‌های خود را در این زمینه قرار داده‌ایم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار