حسین فرخنده ؛
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: همزمان با برگزاری هفته فرهنگی و بیست دومین جشنواره تولیدات صدا و سیما شب های فرهنگی و هنری در هشت شهرستان استان در راستای معرفی ظرفیت ها برگزار می شود.
کد خبر: ۷۳۹۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵ 30 April 2019

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ حسین فرخنده، در دومین جسله کمیته فرهنگی و هنری و هفته فرهنگی استان بیست و دومین جشنواره تولیدات صدا و سیما که با حضور مدیرکل صدا و سیمای استان برگزار شد، اظهار کرد: استفاده از ظرفیت های موجود دستگاه ها و سازمان های مردمی، هم افزایی و همکاری برای معرفی هر چه بیشتر ظرفیت های بومی و محلی استان در برگزاری هفته فرهنگی و جشنواره تولیدات صدا و سیما بسیار اثر گذار خواهد بود.

وی، به تشکیل کمیته فرهنگی و هنری با حضور هنرمندان خراسان شمالی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اشاره کرد و افزود: با هماهنگی ها و برنامه ریزی های انجام شده در تلاشیم در هر شهرستان شب های فرهنگی و هنری را با دبیری هنرمندان در راستای معرفی ظرفیت های شهرستان برگزار کنیم تا زمینه سازی و مقدمه ای برای برگزاری هر چه با شکوه تر و موثر تر جشنواره تولیدات صدا و سیما باشد.

فرخنده، در ادامه به برگزاری جلسه هماهنگی با شورای اسلامی شهربجنورد اشاره کرد و گفت: شورای اسلامی شهر بجنورد آمادگی خود را برای برگزاری برنامه هایی در راستای معرفی فرهنگ و هنر اقوام استان در کنار جشنواره تولیدات صدا و سیما اعلام کرد.

سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی هم در ادامه این جلسه برگزاری هفته فرهنگی استان و جشنواره تولیدات صدا و سیما را یکی از مزیت های نسبی برای معرفی ظرفیت ها و توانمندی های هنرمندان استان ذکر کرد.

ابوالحسن حیدری، بهره مندی از همه ظرفیت ها در حوزه های مختلف فرهنگی و هنری و تقویت زیر ساخت ها را از ویژگی های مهم برگزاری این جشنواره در استان برشمرد.

دومین جلسه کمیته فرهنگی و هنری هفته فرهنگی و بیست و دومین جشنواره تولیدات صدا و سیما با حضور مدیرکل صدا و سیما و معاونان وی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون هنری این اداره کل و سایر اعضای کمیته دوشنبه ٩ اردیبهشت ماه در محل اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان شمالی برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار