رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: رسانه با نقد منصفانه و دلسورانه می تواند انحرافات را محدود ساخته و زمینه کنترل آن را فراهم سازد.
کد خبر: ۷۶۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷ 13 August 2015

به گزارش خبرنگار مهر، ذکی اله خوشبخت شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای شهر اردبیل با یادآوری رشادت خبرنگاران در دوران دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی تصریح کرد: خبرنگاران در همه زمان ها با عمل به رسالت ایده آل خود زمینه ساز تحولات عظیم در جوامع هستند.

وی با تاکید به اینکه خبرنگار با حضور خود زمینه آگاهی مردم عصر خود را موجب می شود، متذکر شد: وجدان های بیدار جوامع بشری همواره مدیون رسانه است.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل یکی از رسالت های اصحاب قلم را تبیین خدمات ارزنده خدمت گزاران عنوان و اضافه کرد: اصحاب قلم با بیان واقعیت ها و خدمات زمینه شفاف سازی و تبیین دستاوردها را تسهیل می سازند.

خوشبخت با تاکید به اینکه تبیین دستاوردها از ضرورت های نظام است، به نقش کلیدی خبرنگاران در این عرصه تاکید کرد و افزود: خبرنگاران می توانند با نقدهای منصفانه زمینه کنترل انحرافات را فراهم سازند.

وی با اذعان به اینکه دشمن به دنبال تفرقه افکنی است، متذکر شد: در چنین شرایط همه وجدان ها به ویژه خبرنگاران موظف اند خدمات جمهوری اسلامی ایران را به جامعه بشری انعکاس دهند.

به گفته رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل این نظام را مستحق انعکاس مطلوب خدمات دانست و تصریح کرد: رسالت خبرنگاران در این برهه تاریخی کلیدی و تحول آفرین است.

خوشبخت در عین حال توفیق در مدیریت جدید شهرداری را در سایه همدلی و انسجام اعضای شورا عنوان کرد و افزود: شورا و شهرداری به دنبال خدمت به مردم است و هر چند سختی هایی وجود دارد اما با تغییرو تحول بهبود خواهد یافت.

وی به ضرورت خودداری از بروز رفتارهایی که دلسردی و افزایش ناملایمات را به دنبال دارد تاکید و اضافه کرد: امروز موفقیت شهرداری در سایه وحدت و همدلی و همزبانی شورا و شهرداری امکان پذیر است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار