رییس مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی خراسان شمالی گفت:پس از انجام سرقت از یک طلافروشی در شهر اسفراین پلیس به دنبال سرنخ از سارقین و همچنین صاحب طلافروشی است.
کد خبر: ۸۸۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲ 04 September 2015
به گزارش تابناک خراسان شمالی،سرهنگ اقبالی اظهار کرد:هم اکنون تلفن همراه صاحب طلافروشی خاموش و پلیس نیز به دنبال دستگیری سارقان و روشن شدن وضعیت مبهم طلا فروش است.
وی اطلاعات بیشتر در مورد سرقت از طلافروشی شهر اسفراین در خراسان شمالی و سرنوشت طلافرش این شهر را به انجام بررسی بیشتر کارشناسان پلیس در روزهای آینده موکول کرد.
بعد از ظهر روز پنجشنبه یک طلافروشی در شهر اسفراین واقع در 60 کیلومتری جنوب شهر بجنورد مرکز خراسان شمالی انجام که پس از انجام این سرقت مشکوک، صاحب این طلافروشی نیز مفقود شد.
این سومین سرقت از طلافروشی های سطح استان خراسان شمالی است که در یک ماه اخیر رخ داده است.
در اواسط مردادماه سالجاری نیز دو فقره سرقت از طلافروشی در شهرستان جاجرم و گرمه در غرب استان نیز گزارش شد که سارقان طلافروشی گرمه که دو زن بودند در کمتر از دو ساعت دستگیر شدند.
با وجود این، پلیس خراسان شمالی همچنان به دنبال سارقان طلافروشی شهر جاجرم در این استان هستند که سرقت از این طلافروشی به شگرد فیلم های هالیوودی از طریق حفر کانال زیرزمینی انجام شده است.
در سال گذشته نیز یک فقره سرقت مسلحانه از طلافروشی در شهر آشخانه در این استان رخ داد که پلیس اطلاعات امنیت استان در کمتر از یک هفته سارقان را در گالیکش در استان گلستان به همراه 3.5 کیلوگرم طلا دستگیر کردند.
پرونده این سارقان مسلح سابقه دار با گذشت بیش از یک سال هنوز برای رسیدگی به دادگاه ارسال نشده و به دلیل نقص این پرونده همچنان در مرحله دادرسی قرار دارد.
در استان خراسان شمالی حدود 110 طلافروشی فعالیت دارند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
چند سالیه که زورگیری ریموت، کلید و رمز کرکره، دزدگیر، دوربین و دربهای ورودی و گاوصندوقها به روش آسان سارقین تبدیل شده که متاسفانه از تمام روشهای دیگه سرقت خطرناکتره

ولی نصب سیستم ضد زورگیری مرد نگهبان که ساخت آمریکا است، مشکل زورگیری ریموت، کلید و رمز را در راه رفتن به خونه و همچنین مشکل سرقتهای شبانه از گاوصندوقها را مطلقا از بین میبره و دیگه طلا فروشها و دیگر صاحبین مشاغل حساس نگران این نوع سرقتها نخواهند بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
ساده ترین روش سرقت از اماکن حساس، زورگیری ریموت کرکره برقی و دزدگیر، کلید قفلهای درب ورودی و رمرز و کلید گاوصندوقه که هیچ کس نمیتونه در این مورد سرقت از طلافروشیها و دیگر اماکنی که اموال ارزشمند نگه میدارن کاری بکنه و همچنین توصیه های پلیس هم در این مورد سرقت مطلقا کارایی نخواهد داشت.

تنها راه تضمین شده پیشگیری از سرقتهای به عنف نصب قفل ضد زورگیری مرد نگهبان است که مطلقا حتی انگیزه سارقین را در اینگونه سرقتها نابود میکنه و تنها روش ممکن برای سارقین سرقت مسلحانه از اماکن خواهد بود.

حالا این پلیس، اتحادیه ها و نشریات هستند که اگر واقعا نمیخوان شاهد چنین اتفاقات ناگوار و جرائم خشنی باشند اطلاع رسانی کنند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار