مهدی کرامتی فرماندار اسفراین در نشست با فعالین رسانه های مجازی
برنامه ها و اقدامات اثربخش در جریان بررسی درست مسائل ، مشکلات و شناسایی دقيق آسیب ها و نيازها صورت مي گيرد.
کد خبر: ۱۰۰۱۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱ 16 October 2021

به گزارش تابناک خراسان شمالی، مهدی کرامتی در نشست با فعالین مجازی شهرستان اسفراین با بیان این مطلب که تکلیف مسئولین خدمت رساني موثر و بیان واقعي دستاوردها به منظور ارتقا رضايتمند مردم ست، گفت: در سفر مقام معظم رهبری به استان و شهرستان، علاوه بر تحولات عمراني و توسعه اي ، سرآغاز گفتمان ویژه ای در حوزه های فرهنگی و اجتماعی شد.

وی ادامه داد: فعالین فضای مجازی در شهرستان اسفراين همراهان دلسوزي هستند كه با انعكاس دستاوردها و نقد عملكردها ، هم افزايي در سازندگي و توسعه ايجاد مي كنند و صادقانه در مسیر آگاهی بخشي به مردم شهرستان گام برمی دارند .

مهدی کرامتی فرماندار اسفراین میثاق مشترک رسانه ها، فعالین مجازی و مدیران را خدمت صادقانه به مردم عنوان کرد و افزود: به عنوان مدیر شهرستان وظیفه داریم از همه ظرفیت‌های فکری به منظور آسیب شناسی درست مسائل و مشکلات و حركت در مسیر خدمت به مردم استفاده نماییم.

وی با اشاره به برنامه بازديد از روستا ها یادآور شد: این برنامه ها در راستای شناسایی مشکلات و شناخت درست از مسائل روستاها انجام می شود در هیچ دهگردشی وعده واهی داده نشده است و بخشی از مشکلات روستاها با تامين منابع اعتباری پیگیری و حل مي شود.

کرامتی فرماندار اسفراین دیدار رو در رو با مردم را با عنوان پنجشنبه هاي پاسخگويي اقدامی در جهت تكريم شهروندان و یکی از عوامل تاثیرگذار در ارتقاء سرمايه اجتماعي دانست و افزود : در اين ديدار ها مسائل بسياري باتحليل صحيح و پيگيري حل مي شود.

کرامتی در ادامه گفت: مطالبه گری و نقد عملکرد مسئولین حق رسانه هاست و پیگیری خبرنگاران موجب ايجاد تحرک در مدیران می شود.

وی بر همراهی و تعامل همه عناصر تاثیرگذار در توسعه شهرستان تاکید کرد و گفت: از فرصت پیش آمده برای خدمتگزاری صادقانه و بهترين شكل اسفاده خواهيم كرد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار