رئیس هیئت بدمینتون خراسان شمالی از انتخاب چهار نوجوان استان برای حضور در اردوی استعدادیابی فدراسیون در رشته ورزشی بدمینتون خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۴۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱ 28 October 2021

به گزارش تابناک خراسان شمالی،برات وثوقی اظهار کرد: میلاد شیردل، امیر بذرکار و متین عزیزی در رده سنی زیر ۱۷سال و برسام احمدی در رده سنی زیر ۱۱ سال به اردوی استعدادیابی فدراسیون دعوت شدند.

وی گفت: زمستان ۹۹ مسابقات منطقه‌ای استعدادیابی برای رده‌های سنی زیر ۱۱سال، زیر ۱۳ سال، زیر ۱۵ سال و زیر ۱۷ سال برگزار شد.

رئیس هیئت بدمینتون خراسان شمالی ادامه داد: این اردوی استعدادیابی از تاریخ ۱۸ الی ۲۲ آبان ماه در شهرستان‌های قم و اردکان برگزار می شود.

وثوقی گفت: در این اردوی استعدادیابی مسابقاتی برگزار می‌شود که باید امیدوار باشیم نوجوانان استان ما در این انتخابی پذیرفته شوند تا به اردوی تیم ملی راه یابند.

وی در رابطه با حمایت‌های مالی از این نوجوانان، اعلام کرد: بیش از ۷۰ درصد شرایط را برای فعالیت ورزشکاران فراهم کرده‌ایم و ورزشکاران نیز با آمادگی ۸۰ درصدی در مسابقات حضور خواهند داشت.

وثوقی با اشاره به اینکه  چهار ورزشکار اعزام شده از بازیکنان لیگ یک استان هستند افزود: نبود اسپانسر، دغدغه اصلی تمام رشته‌های ورزشی است، اما در رشته ما توپ و راکت از اقلام مصرفی هستند و تهیه لوازم ورزشی نیز هزینه بسیاری را به ورزشکاران تحمیل می‌کند که باید فکری به حال آن ها شود.

رئیس هیئت بدمینتون خراسان شمالی تصریح کرد: با توجه به پتانسیل بالای ورزشکاران رده پایه این رشته، امیدواریم مدیران ورزشی این رشته ورزشی را تحت پوشش قرار دهند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار