رئیس هیئت والیبال خراسان شمالی با بیان اینکه حضور ورزشکاران در تیم ملی حمایت مالی به دنبال دارد، گفت: والیبالیست‌های استان اگر دعوت به تیم ملی شوند، وزارت و اداره کل ورزش و جوانان حمایت‌های مالی از ورزشکاران انجام می‌دهد.
کد خبر: ۱۰۰۴۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷ 28 October 2021

به گزارش تابناک خراسان شمالی،فرهاد قلی‌زاده با اشاره به حمایت از علی اصغر مجرد والیبالیست ملی پوش استان، اظهار کرد: ورزشکاران استان برای حضور در مسابقات و تمرکز بر روی فعالیت ورزشی خود دغدغه مالی بسیاری دارند و اگر به این دغدغه‌ها توجه شود به طور قطع کیفیت فعالیت ورزشی ورزشکاران در عرصه ملی و بین المللی افزایش پیدا می‌کند.

رئیس هیئت والیبال خراسان شمالی افزود: از والیبالیست ملی پوش استان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و المپیک، ۱۰۰ میلیون تومان حمایت مالی انجام شده است.
وی با اشاره به اهدای یک واحد آپارتمان به والیبالیست ملی پوش استان، تصریح کرد: علی اصغر مجرد به عنوان نخستین بازیکن استان در مسابقات المپیک حضور پیدا کرد که سبب افتخار مردم این خطه شد.
رئیس هیئت والیبال خراسان شمالی تأکید کرد: به جز حمایت‌های مالی، استقبال‌ بسیاری از این والیبالیست ملی پوش استان انجام شده و حضور چنین ورزشکارانی در استان بسیار ارزشمند است.
وی در پایان گفت: از تمام ورزشکارانی که به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان حمایت مالی انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار