مقام عالی دولت در خراسان شمالی خبر داد:
استاندار خراسان شمالی گفت: طرح جامع امامزاده سید عباس بجنورد تدوین شده است و اجرای این پروژه به زودی آغاز می شود.
کد خبر: ۱۰۱۰۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸ 20 November 2021
 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، محمد علی شجاعی ظهر شنبه در در جلسه بررسی روند اجرای طرح توسعه امامزاده سید عباس بجنورد که در محل استانداری برگزار شد، با تاکید بر اینکه در اجرای طرح توسعه امامزاده سید عباس (ع) باید اختلافات بین دستگاهی از بین رود، اظهار کرد: باید با انسجام و هم افزایی موانع موجود در مسیر اجرای پروژه را برطرف کنیم.

استاندار خراسان شمالی گفت: سازمان اوقاف استان تا ۴۸ ساعته آینده باید برنامه زمان بندی و برآورد مالی اجرای طرح توسعه امامزاده سید عباس (ع) بجنورد را برای ارسال به سازمان اوقاف کشور به عنوان متولی اصلی اجرای طرح تهیه و ارائه کند.

وی افزود: در این طرح باید فضاهای تعریف شده برای ساختمان‌های تجاری و پارکینگ پراکنده باشد تا دسترسی به این اماکن برای مردم تسهیل شود.

وی تاکید کرد: سازمان مدیریت و برنامه بودجه استان ۱۰ میلیارد ریال را در آغاز اجرای این طرح تخصیص داده و فعالیت اجرایی آن بزودی اجرا می‌شود.

شجاعی بیان کرد: بخش‌هایی از طرح که منجر به ایجاد درآمد می‌شود در اولویت ساخت باشد و دستگاه‌های اجرایی و شهرداری بجنورد تملک اراضی مربوط به حوزه خود را تعیین تکلیف و بدون هیچ مشکلی به عنوان آورده در اختیار طرح قرار دهد.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: جذب سرمایه گذار بخش خصوصی در اجرای پروژه توسعه امامزاده سید عباس (ع) مهم است چرا که با اعتبارات دولتی این پروژه قابل اجرا نخواهد بود.

وی افزود: یکی از اهداف اجرای این طرح ایجاد منبع درآمد برای شهرداری است تا از محل این درآمدها کاستی‌های حوزه مدیریت شهری جبران شود بنابراین شهرداری بجنورد در اجرای طرح حداکثر تخفیفات و ملاحظات را داشته باشد.

شجاعی گفت: طرح توسعه امامزاده سید عباس (ع) در ۳۲ هکتار اجرا خواهد شد و بر اساس برآوردهای مالی اولیه نزدیک به ۳ هزار میلیارد تومان برای ایجاد بخش‌های مختلف گردشگری، تجاری، اداری، مسکونی، بهداشتی، فرهنگی، ورزشی… هزینه خواهد شد و نقشه اجرایی ۳ هکتار فاز اولیه پروژه در بخش‌های بهداشتی و گردشگری تا یک ماه آینده جهت اجرا نهایی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار