مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی خبر داد:
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از اهدای ۷۰ میلیارد تومان کمک توسط مراکز نیکوکاری به محرومان استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۰۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۷ 20 November 2021

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی،مجید الهی راد بابیان اینکه در حال حاضر ۱۷۵ مرکز نیکوکاری در سطح استان فعال هستند، اظهار کرد: تمامی مراکز نیکوکاری توسط مردم و برای مردم اداره می‌شوند.

 

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بیان داشت: میزان درآمد این مراکز در نیمه نخست امسال بیش از ۷۰ میلیارد تومان بوده که به نسبت سال گذشته ۱۵۱ درصد رشد داشته است.

 

وی بابیان اینکه مراکز نیکوکاری با عناوین محله‌ای و تخصصی در زمینه‌های فرهنگی، اشتغال و کارآفرینی و زکات و بر اساس نوع نیازهای مددجویان در حال فعالیت می‌باشند، افزود: در نظر داریم به‌زودی مرکز نیکوکاری سرپناه ویژه مسکن خانوارهای نیازمند را راه‌اندازی کنیم.

 

الهی راد تصریح کرد: تلاش داریم در همه ی محله‌ها به‌خصوص مناطق محروم و حاشیه‌نشین، مراکز نیکوکاری تخصصی متناسب با نیاز هر منطقه راه‌اندازی شود تا ضمن رفع مشکلات نیازمندان، به رونق اقتصادی این مناطق نیز کمک شود.

 

وی با اشاره به اینکه همه فعالیت‌ها و خدمات‌رسانی مراکز در سامانه این نهاد ثبت و ضبط می‌شود، گفت: این نهاد تنها نقش نظارتی دارد و امور مردم توسط مردم صورت می‌گیرد که تاکنون نتایج مثبتی را به همراه داشته است.

 

وی در انتها از اهدای ۲۱ عدد بخاری به ساکنان منطقه شهرک امام خمینی (ره) منطقه محروم کال شور واقع در شهرستان مانه و سملقان با مشارکت یک مرکز نیکوکاری و کمیته امداد خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار