جانشین فرمانده انتظامی اسفراین از توقیف یک دستگاه تریلی کشنده اسکانیا حامل 27 تن و 980 کیلوگرم سنگ معدن قاچاق از نوع سرب و روی به ارزش بیش از 2 میلیارد و 238 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۰۵۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۶ 21 November 2021

 

 به گزارش تابناک خراسان شمالی،سرهنگ سید سعید عزیزی با اعلام جزئیات این خبر گفت : در راستای طرح عملیاتی مبارزه با استفاده غیر مجاز از معادن ماموران کلانتری 11 در حین گشت زنی در سطح شهرستان موفق به شناسائی یک دستگاه تریلی کشنده اسکانیا پارک شده حامل سنگ معدن غیر مجاز از نوع سرب و روی شدند .


این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران ،خودرو مذکور را توقیف نمودند ، افزود: در بازرسی از این تریلی مقدار 27 تن و 980 کیلوگرم سنگ معدن غیر مجازکشف و ضبط شد.


وی با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر متهم دستگیر که بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد ،خاطرنشان کرد: خودروی توقیفی به پارکینگ منتقل و سنگ معدن کشف شده تحویل اداره صنعت و معدن شهرستان گردید.


جانشین فرمانده انتظامی اسفراین با بیان اینکه ارزش این مقدار سنگ معدن بیش از 2 میلیارد و 238 میلیون ریال برآورد شده است ،خاطر نشان کرد : اقدامات پلیس در راستای مبارزه با استفاده غیر مجاز از معادن در سطح شهرستان با قدرت ادامه دارد که از شهروندان عزیز انتظار می رود در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار