آموزشگاه ۶ کلاسه خیرساز شهدای بانک ملی اسفراین با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس خراسان شمالی و مسوولان این شهرستان روز پنجشنبه به مناسبت هفته بسیج افتتاح شد.
کد خبر: ۱۰۱۱۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۴ 25 November 2021

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی،مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان شمالی روز پنجشنبه در آیین بهره برداری این آموزشگاه خیرساز در اسفراین اظهار داشت: این مدرسه ۶ کلاسه در زیربنای ۶۵۵ متر مربع و با اعتبار ۳۶ میلیارد و ۷۶۵ میلیون ریال به همت بانک ملی خراسان شمالی در شهر اسفراین ساخته شده است.

 

امین فلاح افزود: خیرین ۱۳ پروژه آموزشی خیرساز با ۵۲ کلاس درس در شهرستان اسفراین تعهد کرده اند که امسال هشت پروژه آن به بهره برداری رسیده و بقیه در حال اجرا است.

 

فرماندار اسفراین نیز در این آیین با اشاره به اهمیت حوزه آموزش و پرورش افزود: اگر انتظار داریم که دانش آموزان در حوزه های مختلف به ویژه حوزه فرهنگی رشد داشته باشند و فرزندانی خلاق و پویا داشته باشیم باید به آموزش و پرورش در انجام وظایف و تکالیف کمک کنیم.

 

مهدی کرامتی افزود: تجمیع و هدفمند هزینه کردن اعتبارات منشا خیر در بین مردم و دستگاه متولی می شود.

 

️وی گفت : فراهم کردن حوزه های زیر ساختی و استفاده از ظرفیت‌های مختلف به ویژه ظرفیت خیرین در انجام امور زیربنایی و عمرانی می تواند ارتقای سطح آموزش و پرورش در تربیت و آموزش دانش آموزان شده و استمرار این امر باعث مطلوبیت در کارها و امور خواهد شد.

 

 سرپرست آموزش و پرورش اسفراین نیز با تقدیر از مشارکت خیرین در پروژه های حوزه آموزش و پرورش اسفراین گفت : ۵۰ درصد احداث مدارس شهرستان توسط خیرین احداث و نوسازی شده است.

 

 رجبعلی حیدری افزود : خیرین در دوران کرونا و آموزش مجازی هم در حوزه تجهیزات آموزشی دانش آموزان همچون تهیه تبلت به کمک این حوزه آمده است./ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار