جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه دشمن پیوسته مشغول فتنه است، گفت: آخرین فتنه دشمن ضربه به معیشت مردم است.
کد خبر: ۱۰۱۱۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۳ 25 November 2021

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، حجت الاسلام حسین طیبی فر ظهر پنجشنبه در همایش نماز بجنورد قدرت و شکوه سپاه پاسداران را نشأت گرفته از معنویت دانست و اظهار کرد: این معنویت بوده که بزرگترین قدرت‌های پوشالی جهان را به زانو درآورده است.

 

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: معنویت رکن اصلی قدرت مسلمان و نظامیان است.

 

وی افزود: سپاه الگو است و به عنوان پایدار کننده فضیلت نماز به سایر نهادها و دستگاه‌ها یاد می‌دهد که باید نماز را با اهمیت شمرند.

 

طیبی فر ادامه داد: باید فضای سازمان‌ها با نماز عجین شود زیرا اگر در چهارچوب نماز حرکت کنیم در مقابل دشمنان ایستاده و از آن‌ها نمی‌ترسیم.

 

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر می‌خواهیم وعده خداوند در جهان پابرجا باشد باید مکتب اسلام و نماز را به نسل‌های آینده منتقل کنیم و این فریضه الهی را قدر بدانیم.

 

وی افزود: نماز پاسپورت عبور از پل صراط است و باید بیش از این قدر بدانیم و در جامعه ترویج دهیم.

 

حجت الاسلام طیبی فر با بیان اینکه نماز دو چهره ظاهری و باطنی دارد، گفت: چهره ظاهری را همه اقامه می‌کنند و این چهره واقعی و باطنی نماز است که باید اجرا کرد و در مؤمنان واقعی بواسطه نور مشخص می‌شود.

 

وی افزود: ذکرهای نماز راه مستقیم و واقعی را به مؤمنان نشان می‌دهد و این راه رهبران الهی، انبیا و ولایت است، نمازخوان باید پشت امامش حرکت و جا پای امامش بگذارد.

 

طیبی فر خاطرنشان کرد: نماز به ما یاد می‌دهد راه صادقین را برویم و لازمه آن این است که با ولی امر مسلمین و مردم صادق باشیم و راه شهدا برویم.

 

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این نماز است که به ما می‌آموزد که چگونه و چه وقت عضو گروه و حزبی باشیم و این نماز است که راه ما را از مزدوران و منافقان جدا می‌کند.

 

وی با بیان اینکه فتنه‌های دشمنان علیه نظام جمهوری پایانی ندارد، گفت: آخرین فتنه دشمن ضربه به معیشت مردم بود و باید راه خود را از این افراد جدا کنیم.

 

طیبی فر بیان کرد: کسانی که تابلوهای شهدا را از سر کوچه‌ها بر می‌دارند و به این مؤمنان بی احترامی می‌کنند، فتنه گر هستند و این نماز است که به ما می‌آموزد از این افراد دوری کنیم.

 

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: نماز ما را ریشه دار می‌کند و به ما می‌گوید با جهت باد تغییر نکنیم و تنها با مصلحت شخصی پیش نرویم.

 

وی اظهار داشت: وقتی امام عادل در نماز جماعت پیش نماز می‌شود یادآور این است که هر چه امام می‌گوید همان را بگویم و هر خط فکری و منش دارد ما همان را داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار