مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: همزمان با گرامیداشت دهه فجر سه هزار و ۱۴۲ نفر با افتتاح طرح های این نهاد شغل ایجاد می‌شود که بیشترین آن در بخش کشاورزی و دامداری است
کد خبر: ۱۰۲۴۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵ 24 January 2022

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، مجید الهی راد اظهار داشت: از این تعداد ۲ هزار و ۴۳۹ نفر از طریق منابع بانکی (تبصره ۱۶)، ۶۰۰ و ۶۰ نفر از محل صندوق امداد و ولایت و ۲۵ نفر نیز از طریق کارفرمایان کمک شده اند.

 

وی افزود: مجموع اعتبار هزینه شده برای این تعداد شغل ۱۵۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

 

افتتاح ۱۸۸ مسکن مددجویان زیر پوشش کمیته امداد

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: همچنین همزمان با دهه فجر ۱۸۸ مسکن مددجویان زیر پوشش این نهاد افتتاح می شود.

 

 الهی راد اظهار داشت: در مجموع ۳۳ واحد در شهرستان بجنورد، ۵۴ واحد در راز و جرگلان، ۲۹ واحد مانه و سملقان، ۲۷ واحد شیروان، ۲۰ واحد اسفراین و مابقی در سایر شهرستان های این استان افتتاح می شود.

 

وی با بیان اینکه هر واحد ۶۰ متر مربع زیربنا دارد گفت: به طور میانگین برای هریک ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

 

اهدای ۴۳۷ سری جهیزیه به زوج های جوان

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: همچنین ۴۳۷ سری جهیزیه به زوج های جوان زیر پوشش این نهاد اهدا می شود.

 

الهی راد با بیان اینکه از این تعداد ۴۲۷ مورد به صورت اقلام (فرش، جاروبرقی، یخچال و اجاق گاز) به ارزش هرسری ۲۰ میلیون تومان است گفت: ۱۰ زوج (ازدواج مجدد) به صورت نقدی برای هر یک زوج ۱۳ میلیون تومان واریز می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار