رئیس کل دادگستری خراسان شمالی:
رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: خراسان شمالی در حوزه دادرسی الکترونیکی و سایر فرایندهای قضائی از جمله ابلاغ الکترونیکی اوراق قضائی در ردیف استان‌های برتر کشوری قرار دارد.
کد خبر: ۱۰۲۸۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰ 14 February 2022

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، حجت الاسلام رضا براتی زاده ظهر دو شنبه در حاشیه بازدید از حوزه‌های قضائی فاروج، اظهار کرد: میزان سازش در پرونده‌های شورای حل اختلاف این شهرستان ۶ درصد رشد داشته است.

 

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: میزان مصالحه از ۴۰ درصد در حال حاضر به ۴۶ درصد افزایش یافته است.

 

وی با اشاره به دیگر شاخص‌های عملکردی مورد ارزیابی در حوزه قضائی فاروج، افزود: ۹۸ درصد ابلاغ الکترونیکی اوراق قضائی در این شهرستان وضعیت مطلوبی را ایجاد کرده است.

 

براتی زاده بیان کرد: خراسان شمالی به اعتبار فراهم کردن زیرساخت‌های لازم و در نتیجه تلاش‌های صورت گرفته خوشبختانه در حوزه دادرسی الکترونیک و سایر فرایندهای قضائی از جمله ابلاغ الکترونیکی اوراق قضائی همواره در ردیف استان‌های ممتاز کشوری قرار داشته.

 

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی تصریح کرد: قضات خراسان شمایل در موارد صدور قرارهای تأمین تدابیری اتخاذ کنند تا به جز در موارد خاصی که در قانون پیش بینی شده تا حد امکان از صدور قرارهای بازداشت موقت اجتناب شود.

 

وی بیان کرد: در یک دادگاه طبعاً حکم علیه یک نفر خواهد بود و این مسئله باعث اعتراض فرد خواهد شد.

 

براتی زاده گفت: افرادی که از نتایج آرا قطعی صادره از سوی دستگاه قضائی ناراضی هستند می‌توانند با استناد به مواد قانونی دفاعیات خود را به همراه مستندات به حوزه ریاست دستگاه قضائی در استان ارسال کنند و طبعاً مراتب از طریق کارگروه ویژه ای که در همین راستا در نظر گرفته شده بررسی و تصمیم اتخاذ خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار