مدیرکل راهداری خراسان شمالی:
مدیرکل راهداری خراسان شمالی گفت: ۴ هزار و ۱۲۶ دستگاه ناوگان عمومی سنگین و نیمه سنگین طی ۱۱ ماه گذشته موفق به دریافت کارت معاینه فنی نشدند که این عدد ۶۰ درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۱۰۳۳۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۵ 12 March 2022

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، جعفر شهامت  اظهار کرد: طی سال جاری ۱۶ هزار و ۷۸۳ کارت معاینه فنی برای ناوگان عمومی سنگین و نیمه سنگین خراسان شمالی صادر شده است.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی ادامه داد: ۱۳ هزار و ۴۳۵ کارت معاینه فنی برای ناوگان عمومی سنگین و نیمه سنگین در مرحله اول صادر شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۵ درصد کاهش یافته است.

 

وی افزود: ۳ هزار و ۳۴۸ کارت پس از اصلاح نواقص ناوگان صادر شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۱.۴ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

 

شهامت گفت: ۴ هزار و ۱۲۶ دستگاه ناوگان عمومی سنگین و نیمه سنگین نیز به دلیل بر طرف نکردن نواقص موفق به دریافت کارت معاینه فنی نشدند که در مقایسه با ۱۱ ماه سال گذشته ۶۰.۶ درصد افزایش یافته است.

 

وی با بیان اینکه سه مرکز معاینه فنی ناوگان عمومی سنگین و نیمه سنگین در شهرستان‌های بجنورد، شیروان و اسفراین فعال است، گفت: این مراکز به منظور ارتقای ایمنی تردد جاده‌ای و کاهش میزان آلودگی هوا راه اندازی شده است و وسایل نقلیه از نظر ترمزها، سیستم احتراق، روشنایی، کمک فنر، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، برف پاک کن، کمربند ایمنی و … مورد بررسی قرار می‌گیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار