مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: دو پروژه ملی در خراسان شمالی به دلیل اینکه حجم بودجه های اختصاص یافته متناسب با این حجم پروژه نبوده، بلاتکلیف است.
کد خبر: ۱۰۳۴۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳ 15 March 2022

 

 

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، حسین فرخنده، مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این استان اظهار کرد: با تمام فراز و فرودهایی که انسان در آن قرار می گیرد، مدیریت یک فرصتی برای خودشناسی انسان است.

 

وی گفت: در دوران مدیریتی که داشتم تا سال ۹۵ تنها چهار پروژه فرهنگی و هنری در استان به بهره برداری رسید که بعد از آن ۱۷ پروژه در این حوزه از خراسان شمالی به بهره برداری رسید.

 

مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی افزود: عمده فعالیت های فرهنگی و ارشاد سیاست گذاری در حوزه برنامه های اجرایی است، اما با تلاشی که انجام شد در حوزه پروژه های سخت افزاری نیز اقدام شد و این برنامه ها به اجرا رسید.

 

این مقام مسئول بیان کرد: براساس آخرین آمار، تنها پروژه فاروج باقی مانده که تا افتتاح آن چیزی نمانده است و راز و جرگلان تنها شهرستان بدون مجتمع است که با تخصیص اعتبار قطعا راه اندازی این پروژه در این مکان نیز محقق خواهد شد.

 

فرخنده خاطرنشان کرد: دو پروژه ملی در خراسان شمالی که بلاتکلیف ماند، به دلیل این بود که حجم بودجه های اختصاص پیدا کرده متناسب با این حجم پروژه نبود، امید است که در دوره مدیریت جدید اختصاص بودجه به گونه‌ای باشد که این پروژه ها تکمیل شود.

 

وی افزود: گفتنی است که تعداد سالن سینما ها در خراسان شمالی از مهر ۹۵ که تعداد ۹ سالن بوده در سالن ۱۴۰۰ با رشد ۱۲۰ درصدی به ۹ سالن سینما رسیده است.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه زمینه سازی برای مشارکت مردمی از دغدغه ها بوده، گفت: براین اساس واگذاری هشت مجمتع فرهنگی هنری در این راستا انجام شد و ۲۱۲ مجوز فعالیت مراکز فرهنگی و هنری با کوتاه شدن فرآیند اداری و تسهیل در صدور مجوز صورت گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار