سرپرست معاونت عمرانی استانداری خراسان شمالی:
سرپرست معاونت عمرانی استانداری خراسان شمالی با اشاره به صدور مجوز تخصیص ۴۰ میلیون متر مکعب آب مرزی به استان، گفت: طرح اجرای عملیات انتقال آب‌های مرزی به خراسان شمالی باید تسریع شود.
کد خبر: ۱۰۳۷۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷ 07 April 2022

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، مهدی رشیدی پیش از ظهر پنج شنبه در دیدار رئیس حوضه آبریز رودخانه اترک و حوضه‌های شمالی کشور که در محل استانداری خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: پروژه اجرای عملیات انتقال آب‌های مرزی به خراسان شمالی باید تسریع یابد و از حوزه چالش‌های بین المللی خارج شود.

 

سرپرست معاونت عمرانی استاندار خراسان شمالی یکی از چالش‌های استان را انتقال آب‌های مرزی سرانی دانست و گفت: وزارت نیرو مجوز تخصیص آب به میزان ۴۰ میلیون متر مکعب در سال از گلیل و سرانی را صادر کرده که امیدواریم شاهد تسریع در تکمیل این طرح اولویت دار و ویژه باشیم.

 

در ادامه این دیدار رئیس حوضه آبریز رودخانه اترک و حوضه‌های شمالی کشور نیز گفت: عقب ماندگی‌ها، چالش‌های حوزه آب و مدیریت صحیح منابع آب با همفکری و همراهی مدیران حل خواهد شد.

 

ارسلان هاشمی با تاکید بر اینکه باید نیازهای حوزه آب خراسان شمالی اولویت بندی شود، بیان کرد: مدیریت منابع آب‌های زیرزمینی، اجرای طرح‌های توسعه‌ای و اولویت دار از جمله سد گلمندره، اجرای طرح‌های تأمین آب شرب روستایی و شهری از اولویت‌های کاری این حوزه برای خراسان شمالی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار