امام جمعه بجنورد با انتقاد از افزایش بی‌سابقه قیمت اجاره مسکن در استان گفت: مسئولان متولی باید افسار این موضوع را بکشند.
کد خبر: ۱۱۱۸۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸ 04 August 2023

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری امروز در آئین نماز جمعه اظهار داشت: افزایش اجاره بهای مسکن در استان تا ۴ برابر، به هیچ وجه قابل قبول نیست.

وی افزود: در مرحله اول مردم خودشان نباید سخت‌گیری کرده و باید به هم رحم کنند. این ترحم به بندگان خدا در زندگی‌ها تاثیرگذار است.

امام جمعه بجنورد گفت: در مرحله باید مسئولان به تکلیفشان عمل کرده و بررسی کنند که چرا اجاره بهای مسکن در استان تا این بالا رفته است؟

نماینده، ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به برگزاری پرشور آئین عزاداری محرم استان گفت: دشمن برای تحریم و تشویش در عزاداری‌ها تلاش بسیاری داشتند. از سوی دیگر برای ایجاد مشکلات امنیتی در هیئات عزاداری هم تلاش داشتند که با هوشیاری نیرو‌های نظامی و امنیتی خنثی شد.

نوری، هیئت‌های عزاداری را محل تمرین و فراگیری ظلم‌ستیزی و تولی و تبری دانست و تصریح کرد: هیئت‌ها باید آسیب‌های عزاداری را هم شناسایی و آن موارد جزئی را نیز حل کنند.

وی با اشاره برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم در استان گفت: دواعش می‌خواستند بقاع متبرکه و اعتقادات دینی مردم را از بین ببرند. آن‌ها می‌خواستند کل منطقه را نابود کنند که این مدافعان حرم آنان را از منطقه بیرون راندند.

امام جمعه بجنورد گفت: قدردان همه شهدای دفاع از حرم هستیم.

وی به روز خبرنگار اشاره و گفت: از خبرنگاران می‌خواهیم در کارشان امانت‌دار، مسئولیت پذیر و تزریق کننده روحیه امید در کشور باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار