معاونت خدمات شهری شهرداری شیروان از راه‌اندازی پارک محله‌ای رزاز شیروان خبر داد و گفت: این پارک با مساحتی بالغ بر ۴ هزار و ۸۰۰ متر مربع بزودی افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۲۳۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۷ 31 August 2023

به گزارش تابناک خراسان شمالی و به نقل از فارس، علی بلخن، سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری شیروان، در این شهرستان از راه‌اندازی پارک محله‌ای رزاز شیروان خبر داد و اظهار کرد: این پارک با مساحتی بالغ بر ۴ هزار و ۸۰۰ متر مربع بزودی افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه این پارک محله‌ای دارای ۲ هزار متر پیاده‌رو و ۹۰۰ متر جدول است، گفت: حدود ۳۰۰ متر زمین ورزشی رو باز با پوشش چمن مصنوعی برای اولین بار در شیروان در حال تکمیل است.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری شیروان افزود: از دیگر امکانات این پارک محله‌ای ۲۶۳ مترمربع عملیات سنگی، آب‌نما، و دیواره همراه با ۱۴۰ متر آلاچیق، ۹۵ متر پارک بازی کودکان، ست‌های ورزشی، نگهبانی، نمازخانه و فضای سبز و گلکاری شده است.

این مقام مسئول بیان کرد: از مزایای این پارک مسیر مناسب‌سازی شده جهت توان‌خواهان عزیز است که به راحتی در این پارک تردد نمایند.

وی در پایان اعتبار ساخت این پارک را ۲۵ میلیارد ریال اعلام و تاکید کرد: ساخت این طرح ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و بزودی افتتاح خواهد شد.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار